خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قاضی‌زاده‌ هاشمی: بودجه کافی در اختیار نیست

تسنیم نوشت: سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید امروز در دیدار با جمعی از ایثارگران، جانبازان، همسران و فرزندان شهدا با اشاره به اینکه امروز، روز مبارزه با استکبار جهانی است، اظهار داشت: امروز روزی است که کودکان و نوجوانان قیام کرده‌اند چرا که اصل دفاع از دین بوده است، حتی کودکان و دانش‌آموزان به میدان آمدند و در خون غلتیده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه ، استان چهارمحال و بختیاری مزین به جوان‌ترین شهدای دفاع‌مقدس است، افزود: در دوران جنگ نیز همین نوجوانان و دانش‌آموزان با دل و جان همراه و مدافع جمهوری اسلامی بودند.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه وظیفه‌ ما این است که نگذاریم پیشکسوتان و جامعه ایثار و شهادت به فراموشی سپرده شوند، تصریح کرد: بحمدالله در این امر موفق بوده‌ایم، نباید زحمات مدیران و دولت‌های گذشتگان را زیر سوال برد، چرا که هر فرد تفکرات متفاوتی دارد.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: حال سوال این است که آیا قصد تغییر‌ وضعیت را داریم؟ بله، اصلا با همین نیت بنده به این جایگاه فرستاده شدم تا مسیر‌های را تغییر دهیم، اما در این راستا شما هم باید کمک و همراهی کنید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه بعضی درخواست‌ها قانونی است و بعضی‌ها غیرقانونی، خاطر نشان کرد: قانونی بودن و نبودن یعنی اینکه هنوز تبدیل به قانون نشده است، غیرقانونی بودن دلیل بر نادرست بودن نیست.

وی بیان کرد: ما ارزیابی کرده‌ایم اگر بخواهیم وظایف قانونی نسبت به جامعه هدف عمل کنیم چقد باید بودجه داشته‌ باشیم؟ که نسبت به قوانین مختلف مثل قانون ایثارگران و…کمتر از یک سوم بودجه در اختیار است.

قاضی زاده با بیان اینکه امکان تغییر برخی قوانین و مقررات اساسا از عهده بنیاد شهید خارج است، گفت: یکی از پیشنهادات ما به مجلس شورای اسلامی این بود که اگر می‌خواهید سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان مدافع جریان جمهوری ایثارگری حرکت و قدرت پیدا کند، اعمال مقرارت را در همه موارد تصلی دهید.

معاون رئیس جمهور در پایان ضمن اظهار خوشحالی از حضور در جمع ایثارگران استان، خاطرنشان کرد: ان شاءالله که بتوان با کمک و همراهی شما پیشتازان انقلاب مشکلات را بر طرف سازیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا