خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معاون رئیسی در مراسم ۱۳ آبان: ما اهل مذاکره هستیم

محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس دولت سیزدهم گفت: ما اهل مذاکره هستیم ولی نه به صورت سال‌های قبل که هرچه آنها گفتند قبول کنیم و به تمام تعهدات عمل کرده باشیم ولی آنها زیر قول و تعهد خود بزنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسینی در اجتماع 13 آبان مردم یزد که در میدان تاریخی امیرچقماق شهر جهانی یزد برگزار شد اظهار داشت: اگر 13 آبان دانشجویان پیرو خط امام سینه سپر کردند و وارد لانه جاسوسی شدند، این تجلی خشم فروخفته ملت ایران در طی سالیان سال و حداقل از کودتای 28 مرداد بود.

وی تصریح کرد: همین 13 آبان یادگار تبعید حضرت امام در سال 43 بود، مگر امام چه گفته بود به غیر از اینکه به لایحه کاپیتولاسیون که به مستشاران آمریکایی مصونیت می‌داد اعتراض کردند و این اعتراض منجر به تبعید حضرت امام به ترکیه و نجف بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: این روز یادآور به خاک کشیدن دانشجویان و دانش‌آموزان ما در دانشگاه تهران توسط رژیم طاغوت بود و امروز هم تاکید می‌کنیم که هیچ اجازه‌ای به استکبار جهانی نخواهیم داد که بخواهد فتنه‌ای به پا کند.

حسینی با تاکید بر اینکه ما هرجایی که نگاه کنیم آثار جنایات آمریکا را مشاهده می‌کنیم تصریح کرد: امروز آمریکایی‌ها خودشان در اندیشکده‌ها و اتاق‌های فکرشان آغاز افول قدرت آمریکا را تایید می‌کنند و به دنبال راهکارهایی برای جلوگیری از این افول هستند.

وی افزود: زمانی که ترامپ رئیس جمهور شد اعلام کرد که ما به دنبال آن هستیم تا عظمت آمریکا بازگردد همین حرف نشان می‌دهد که آمریکا دیگر آن قدرت قبل را ندارد و روز به روز در حال ضعیف‌تر شدن است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: امروز آمریکا برای اینکه از نابودی نجات پیدا کند در حال دست و پازدن است به جنایت‌های مختلفی در نقاط مختلف جهان از جمله کشورهایی همچون یمن، سوریه، فلسطین، افغانستان، عراق و لبنان کرده است.

حسینی با بیان اینکه آمریکا امروز حتی در افکار عمومی دنیا جایگاه خود را از دست داده عنوان کرد: منشا همه این موارد واقعه 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است.

وی گفت: روز گذشته مشاهده کردیم که چگونه آمریکای جنایتکار در برابر نیروهای جان برکف سپاه پاسداران شکست می‌خورد نماد همین شکست قدرت آمریکاست و تمام نظرسنجی‌ها هم آمریکا را رو به افول می‌دانند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای قدرت آمریکا در طول دهه‌های قبل همپیمانانش بود گفت: امروز حتی در کشورهایی از جمله آلمان، فرانسه و انگلستان هم نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که درصد بسیار پایینی از مردم به آمریکا خوشبین هستند و همه نسبت به این کشور بدبینند.

حسینی با تاکید بر اینکه آمریکا در حوزه اقتصادی هم امروز با شکست‌های سنگینی روبرو شده عنوان کرد: امروز کشورهای مختلفی به دلیل مشکلات اقتصادی آمریکا سعی دارند خودشان را از زیر یوق دلار کنار بکشند و اقتصادشان را در سایه دلار با شکست مواجه نکنند.

وی افزود: امروز دیگر آن زمان تمام شده که آمریکا بخواهد هر کاری در جهان انجام دهد و هیچ کسی توان اعتراض و یا پاسخ دادن به این جنایت‌ها را نداشته باشد بلکه امروز همه کشورها به تاسی از ایران و برگرفته از روحیه انقلابی ملت ایران، در برابر جنایت‌های آمریکا ایستادگی می‌کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به نقش سپهبد شهید سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت گفت: امروز به برکت حاج قاسم سلیمانی هرچه آمریکا رو به افول می‌رود، جبهه مقاومت تقویت می‌شود.

حسینی به مذاکرات اشاره کرد و گفت: ما اهل مذاکره هستیم ولی نه به صورت سال‌های قبل که هرچه آنها گفتند قبول کنیم و به تمام تعهدات عمل کرده باشیم ولی آنها زیر قول و تعهد خود بزنند؛ امروز آمریکا باید بدون هیچ پیش شرطی اقدام به انجام تعهداتش کند و دست از دوگانگی بردارد.

وی خاطرنشان کرد: افکار عمومی دنیا باید بدانند که ایران تا آمریکایی‌ها و طرف مقابل ایران در برجام نقض عهد کرده‌اند و ایران الان دیگر به هیچ عنوان دولت ضعیفی ندارد که در برابر آنها ضعف نشان دهد بلکه با رئیس جمهور انقلابی، از منافع کشور و ملت دفاع می‌کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه اولویت دولت کاهش مشکلات مردم است گفت: در شرایط فعلی بسیار سخت است که همه مشکلات برطرف شود اما دولت همانگونه که در حوزه واکسن به جدیت ورود کرد و مشکل را برطرف کرد در تمام عرصه‌ها هم شبانه روز تلاش می‌کند تا از فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم بکاهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سید بزرگوار جناب آقای حسینی با سلام و درود

    بنده فقط یک نکته عرض کنم و آن اینکه خاطرتان هست در ایام مذاکرات برجام و پس از آن چقدر در صداوسیما حاضر می شدید و در برنامه های مختلف مذاکره و برجام را بنام مقام معظم رهبری (نه بنام خودتان) نفی می کردید؟

    امروز شما و دولتتان اهل مذاکره هستید؟

    حقیقتا باور کنیم؟!!!!

    باور کنیم کسانیکه دولت دکتر روحانی و تیم زحمتکش مذاکره کننده را بخاطر مذاکره و تلاشهایشان ، شماتت کردند امروز خود مدعیان مذاکره هستند!!!!!! باورش سخت است آقا سید!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا