خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهرداد میناوند: دیدن فوتبال پرسپولیس جذاب است

«مهرداد میناوند» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، با امیدواری برای پیروزی قرمزپوشان در بازی امشب در مقابل الهلال گفت: «بازی پرسپولیس همیشه جذاب است، به غیر از بازی رفت برابر الهلال که 4 بر یک باخت، هر کسی که فوتبال پرسپولیس را می‌بینند لذت می‌برد».

مینانوند در گفت و گو با خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی بازی حساس پرسپولیس و الاهلی که امروز در امارات برگزار می‌شود، گفت: کلا زندگی با امید است و روحیه‌ی ورزشی با بقیه‌ی چیزها متفاوت است. خیلی کار سختی است که پرسپولیس 4 گل خورده‌ی بازی رفت را جبران کند و الهلال تیم منسجمی است و تیمی است که خرج کرده و از اول هم هدفش بردن این جام بوده است، البته نمی‌توان توانایی بچه‌ها را هم نادیده گرفت و امیدوارم برنده شوند و بعد از این پرسپولیس بازی شهرآورد را دارد که امیدواریم بچه‌ها مصدوم نشوند و برنده‌ی این مسابقه باشند.

وی درباره‌ی محرومیت مهدی طارمی و احتمال بازی منشا در کنار علی‌پور گفت: «مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و در سیستم برانکو جا آفتاده است و علی‌پور و منشا می‌توانند جایگزین خوبی باشند؛ امیدوارم محرومیت مهدی زود‌تر حل شود و به تیم برگردد».

میناوند در پاسخ به ادعای برخی خبرنگاران ایرانی که عربستان را نیز در محرومیت طارمی مقصر می‌دانند گقت : «مطمئنا الهلال کاری می‌کند تا به پرسپولیس ضربه بزند و کلا عربستانی‌ها بازیکنانی نیستند که فقط در زمین بازی کنند و غیرفوتبالی و غیراخلاقی هستند و همیشه کار را به حاشیه می‌کشانند».

پیش‌بینی مجتبی محرمی از بازی پرسپولیس: فوتبال از ناممکن‌ها ممکن می‌سازد

انتها پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا