خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تهدید اساتید دانشگاه آزاد بدنبال اجبار به آی گپ

دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1399، با استقرار سامانه یکپارچه آموزشیار که از تکنولوژی قدیمی برخوردار است، مسائل و مشکلات زیادی را برای دانشجویان، اساتید و مخصوصا کارکنان دانشگاه بوجود آورده است.

به گزارش انصاف نیوز، دانشکاه آزاد بدنبال توافق اعلام نشده با گروه توسعه فناوری‌های هوشمند کیان ایرانیان در صدد است “آی گپ” را به عنوان شبکه اجتماعی دانشگاه آزاد معرفی کند و با اجبار دانشجویان، اساتید و کارکنان را به عضویت این شبکه درآورد. بطوریکه برخلاف اکثر سامانه‌ها که احراز هویت دوعامله را از طریق سرویس پیام کوتاه تلفن همراه انجام می‌دهند، در سامانه‌ی آموزشیار دانشگاه آزاد این احراز هویت از طریق نرم افزار آی گپ انجام می‌شود. یعنی کاربران سامانه برای دسترسی به آن ملزم به نصب نرم افزار آی گپ و عضویت در آن شبکه اجتماعی هستند.

بدنبال عدم ترتیب اثر خواسته‌های اساتید در حذف احراز هویت دوعامله‌ی سامانه‌ی آموزشیار توسط آی گپ، برخی اساتید تهدید کرده‌اند که در پایان ترم نسبت به ثبت نمرات دانشجویان اقدام نخواهند کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. واقعا چرا چنین تصمیم احمقانه ای می گیرند؟ پای رانت و منفعت شرکت کامپیوتری ویژه ای در میان است… چه دلیل دارد رمز ورود همه را غیرفعال کردند و باید آیگپ داشته باشی تا رمز جدید بیاید چرا پیامکی نباشد؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا