خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کلیپی از سرودخوانی چند زن چادری در مقابل دانشگاه تهران

در اواسط هفته گذشته انتشار عکس دسته جمعی تعدادی از زنان بی‌حجاب که لباس فارغ‌التحصیلی دانشگاه تهران را پوشیده بودند، با واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی رو‌به‌رو شد.

حالا امروز در فضای مجازی، علاوه‌بر عکسی که چند روز پیش منتشر شده بود، کلیپی از سرودخوانی این چند زن چادری با روسری قرمز در مقابل دانشگاه منتشر شده که آن را در ادامه ببینید:



انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بنده بعنوان یک ایرانی وطن پرست و یک آریایی با غیرت از این اقدام خانمهای چادری که شعر بسیار پر معنایی در تایید حجاب داشت بسیار تشکر می کنم و اقدام اون دختران بی حجاب رو خیلی بد و سخیف می دانم. چون این فساد جامعه رو به لجن می کشه و باعث از هم گسیختگی خانواده ها میشود و چون در فضای عمومی اجتماع هم انجام شده بهیچ وجه به خودشان مربوط نیست. مثلا ماسک نزدن و عطسه و سرفه در این دوران کرونا به خود ادمها مربوط میشه یا نه همه اعتراض می کنن برو در خونه ات هر چقدر میخوای بدون ماسک بچرخ و سرفه و عطسه کن؟
    باید بپذیریم فساد هم یک ویروس بشدت مسری و خطرناکه.

    13
    4
  2. دیگه شورش را در آوردید. تو این مملکت فقط شماها آزادی دارید که هر وقت خواستید با صدها جور حمایت آشکار و پنهان ارگان های حاکمیتی و سرکوب گر از این اداها در بیارید آنهم در این شرایط ناامیدی شدید اجتماعی. این کارهای تبلیغاتی نتیجه عکس میدهد و صرفا تنفر را گسترش می‌دهد .
    همون اطراف دانشگاه تهران آمار بگیرید ببینید چقدر دختر چادری پیدا میشه ؟ از این تعداد چند درصدشان خودشان چادر را انتخاب کرده اند و در این مسائل مثل شما فکر می کند؟

    2
    11
  3. خوبه.
    جواب یه حرکت ضد فرهنگی رو با یه حرکت فرهنگی دادند.
    ببینیم مسوولین فرهنگی مملکت،کی می خوان از این خواب عمیق بیدار شن.دشمن با تمام قدت برای تخریب فرهنگ ایرانی-اسلامی به میدون اومده،مسوولین ما هم توی شعار گیر کردن.
    تا میگی فرهنگ،میگن اقتصاد.اقتصاد رو به بهونه تحریم نابود کردند،فرهنگ هم به بهونه اقتصاد.در صورتیکه به وضع فرهنگ و اقتصاد،باید در کنار هم رسیدگی کرد.

    7
    1
  4. صدای زن عورت و حرام هست. اینو از هر مرجع که می شناسید بپرسید. سرود خوانی جمعی اون هم زن عملی ضد و وقاحت بود. آمدند ابرو را درست کنند زدند چشم را کور کردند

    4
    9
    1. سرود خوانی بانوان به صورت دسته جمعی اون هم با محتوا و معانی زیبا و مفید مانعی ندارد
      و بسیار زیبا بود احسنت

      2
      1
  5. الان خیلی حیا دارین که نامحرم ها صداتون رو بشنون؟
    شماها که دارین اداهای بی حجابا رو درمیارین….
    که چی میخواین بگین چادری بودن هم آزادی داره.
    شیوه های دشمنان رو به کارگرفتن اصلا خوب نیست.حتی برا تبلیغ چادر و چادری بودن.

    3
    5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا