خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد یک امام جمعه به افراط در سفرهای استانی: کسی باید بچرخد که نمی‌داند مشکل مملکت چیست

امام جمعه‌ی اندیمشک با بیان اینکه «اگر چه اصل سفرهای استانی رئيس جمهور مورد تایید رهبر معظم انقلاب است اما افراط و تفریط در آن اشتباه به حساب می‌آید»، گفت‌: کسی باید بچرخد که نمی‌داند مشکل مملکت چیست چرا که با چرخیدن مشکلی رفع نخواهد شد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از خبرگزاری شبستان از اندیمشک، سید کمال موسوی در خطبه‌های نماز جمعه‌ی گذشته، با اشاره به فرارسیدن روز فرهنگ عمومی اظهار کرد: فرهنگ مبتنی بر عقاید است و اگر می‌خواهیم به سمت تمدین بزرگ اسلامی برویم، باید فرهنگ، زیست و سبک زندگی اسلامی را پیدا کنیم که این هم با اصلاح عقاید انسان‌ها درست می‌شود.

امام جمعه اندیمشک افزود: اگر در جایی فرهنگ ضعیف شد، باید بدانیم که عقاید توسط عوامل بیرونی و درونی بمباران شده‌اند و دشمن هم اعتقاد و افکار را مورد هجمه قرار می‌دهد.

وی در خصوص طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» اذعان کرد: حذف سن جوانی از یک جامعه، بزرگترين خطر سقوط برای آن جامعه را تضمین می‌کند و جامعه را به سمت پرتگاه سقوط می‌برد.

موسوی «جوانزدایی از جامعه» را یک سم مهلک دانست و گفت: جوانان باید کارخانه‌های غول پیکر اقتصادی را بچرخانند و خدمات اجتماعی ارائه دهند.

وی با بیان اینکه «اگر چه اصل سفرهای استانی رئيس جمهور مورد تایید رهبر معظم انقلاب است اما افراط و تفریط در آن اشتباه به حساب می‌آید»، عنوان کرد: کسی باید بچرخد که نمی‌داند مشکل مملکت چیست اما تمام مردم ایران مشکل مشترکی در زمینه اشتغال‌، تورم و اقتصاد دارند که رئیس جمهور باید آنها را حل کند.

امام جمعه اندیمشک گفت: مشکلات روشن و مشخص هستند و ما این را خوب می‌دانیم که با چرخیدن مشکلی رفع نخواهد شد.

وی به خبر «برخورد قاطع نیروی دریایی سپاه با دزدان دریایی آمریکایی» اشاره کرد و یاد آور شد: این اقدام نشان داد که تنها هنر آمریکا در تحریم است و فقط از دور رجزخوانی می‌کند و هیچ قدرت دیگری ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا