خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تاکید نماینده قم بر تصویب قانون برای جرم‌انگاری دوچرخه‌سواری زنان!

حجت‌الاسلام ذوالنور، نماینده‌ی قم در مجلس گفت: تصویب قانون برای جرم انگاری ناهنجاری‌هایی مانند دوچرخه سواری زنان در سطح شهر، بدحجابی و موارد دیگری که هنجارهای جامعه را مورد هجوم قرار می دهد، نیازمند درخواست دستگاه‌های مربوطه است و خوشبختانه این مجلس برای حل این مسائل مستعد است.

به گزارش فارس، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در نشست ستاد عالی امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه من قانونی در رابطه با سگ گردانی در قوانین خودمان پیدا نکردم، اظهار کرد: این در حالی است که بسیاری از کشورها از اروپا گرفته تا کشورهای عربی قوانین محکم، متقن و سنگینی برای این موضوع دارند.

وی گفت: تصویب قانون برای جرم انگاری ناهنجاری‌هایی مانند دوچرخه سواری زنان در سطح شهر، بدحجابی و موارد دیگری که هنجارهای جامعه را مورد هجوم قرار می دهد، نیازمند درخواست دستگاه‌های مربوطه است و خوشبختانه این مجلس برای حل این مسائل مستعد است.

نماینده قم در مجلس افزود: اگر برخی از قوانین موجود ما بازدارندگی ندارند، هر دستگاهی باید متناسب با مأموریت و نیاز خود در قوانین بازنگری کند و برای تصویب به مجلس پیشنهاد کند تا همانطور که پلیس راهور جریمه ها را مرتب بروزرسانی می‌کند، جرایم دیگر هم بازنگری و بروزرسانی شود.

نماینده قم در مجلس با بیان اینکه برخی از فیلم و سریال ها در رسانه ملی متاسفانه هنجارها را رعایت نمی‌کنند، گفت: در این بین برخی از بازیگران در فیلم‌ها، مصاحبه‌ها و فضای مجازی ناهنجاری‌ها را ترویج می‌کنند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ریشه‌های ناهنجاری‌ها را جهل، فقر، اعتراض به وضع موجود و تهاجم فرهنگی دشمن دانست و گفت: ما باید بپذیریم که در جنگ با دشمن هستیم و در این جنگ باید به حزب اللهی ها میدان دهیم و از آنها حمایت کنیم و اگر در این جنگ برخوردی هم از طرف مقابل صورت گرفت ما هم باید برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از مجموعه‌های خدماتی خانم‌هایی را با وضعیت نامناسب در پیشخوان خود قرار داده‌اند، گفت: اگر می خواهیم با بد حجابی مقابله کنیم باید یک اراده یکدست ایجاد شود و همانطور که قبل از انقلاب مردم خودجوش عمل می کردند باید همه بخواهند تا بتوان به نتیجه رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا