خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عذرخواهی قالیباف از مردم به‌دلیل تعطیل نشدن مجلس در زمان اذان

خبرگزاری صداوسیما نوشت: محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همیشه به نواب و دوستان اشاره کرده ام که از زمانی که ساعت‌ها تغییر کرده و صبح‌ها یک ربع به هشت می‌آییم، حتما ۵ دقیقه قبل از اذان ظهر جلسه باید پایان پیدا کند.

رئیس مجلس تاکید کرد: تبصره یک ماده ۹۷ آیین نامه داخلی نیز این را می‌گوید، اما چند نوبت این اتفاق افتاد که حین اذان ظهر، مجلس هنوز ادامه داشت که این معنی ندارد و خلاف آیین نامه داخلی است و نباید انجام شود.

وی اظهار داشت: متاسفانه دیروز هم موقع رفتن به برادر عزیز آقای نیکزاد و آقای حاجی تاکید کردم، ولی با وجود آغاز اذان ظهر، جلسه علنی تعطیل نشد، که خلاف آیین نامه رخ داد. از این رو از ملت عزیز و نمایندگان عذرخواهی می‌کنم.

رئیس دستگاه قانونگذاری کشور بیان کرد: ضرورت دارد صحن علنی ۵ دقیقه به اذان به اتمام برسد و طبق آیین نامه داخلی مجلس می‌توان بعد از اذان جلسه را ادامه داد، اما چون ۴ ساعت ما پر می‌شود طبیعتا جلسه خاتمه می‌یابد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. حال که سردار خلبان شهردار رئیس مجلس و…..بخاطر ظلمی که بر من وسایر مردم ایران بخاطر برگزاری جلسه در حین اذان عذرخواهی کرده لطفا بخار املاک نجومی وهزینه های راهپیمایی اربعین با پول من وسایر مردم وکمک های بلاعوض به خیریه … و…………………..هم عذرخواهی کند تا ما باور کنیم که ایشان در این عذرخواهی صداقت بخرج داده اند

  2. بسم الله الرحمن الرحیم
    فویل للمصلین وای بر نمازگذاران
    الذین یراءون انانکه ریاکارانن
    خداوند متعال خیلی خوب شما ریاکاران رو شناختند پشت تریبون در جاسه علنی اینو میگی معلومه که برای خدا نیست برای همون عوام فریبی و رسیدن به اهداف سیاسیت هرچند همه کارهای شما اینطوریست برای رسیدن به قدرت و ثروت از همه چیز و همه کس هزینه میکنید و مایه میگذارید و دلیل خطرناک بودن شما همینست مقام معظم رهبری اصطلاح زیبایی دارند دست چدنی زیر دستکش مخملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا