خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای لیسانس مسعود فیاضی چه بود: 30 ترم یا ۸ ترم؟!

خبرگزاری فارس نوشت: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی طی نامه‌ای خطاب به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، «مسعود فیاضی» را به عنوان گزینه پیشنهادی خود برای تصدی وزارت آموزش و پرورش معرفی کرد.

پس از این نامه و انتشار آن در رسانه‌ها برخی پایگاه‌های خبری و چهره‌های سیاسی، مخالفت‌هایی با این گزینه پیشنهادی مطرح کردند. در راستای این مخالفت‌ها تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد، اخذ مدرک کارشناسی فیاضی 30 ترم تحصیلی به طول انجامیده است؛ یعنی از ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۸!

اما اصل ماجرا چیست؟

بر اساس سندی که به دست پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما رسیده است، نشان می‌دهد این ادعا صحت ندارد و وی مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۳۷۸ دریافت کرده است.

در ادامه اصل مدرک مسعود فیاضی که در سال ۷۸ اخذ شده را مشاهده می‌کنید.

گفتنی است فیاضی چند سال بعد از فارغ التحصیل شدن به دانشگاه مربوطه مراجعه و درخواست مدرک پایان تحصیلی خود را مطرح می‌کند که نهایتا مدرک وی با امضای رئیس وقت دانشگاه تهران صادر می‌شود.

در همین رابطه احمد راستینه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آقای فیاضی تحصیلات دانشگاهی دارد و آن هم در رشته مهندسی عمران که یکی از نیازهای ضروری آموزش و پرورش تامین فضا و تجهیزات مناسب آموزشی و پرورشی است.

وی افزود: آقای فیاضی تحصیلات حوزوی هم دارد، یعنی در علوم اسلامی و انسانی سالها تا درس خارج دارای قوت است؛ همچنین تجربه آموزشی و پرورشی در مدارس دارد همچنین مدیرکل سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی وزارت آموزش و پرورش بوده است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: اخذ مدرک کارشناسی گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش در سال 78 صورت گرفته و سایر شایعات درباره مدت طولانی اخذ مدرک ایشان فضاسازی‌های رسانه‌ای بوده و کذب است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کلا یه آدم حسابی توی این چهل سال وزیر آموزش و پرورش نَشد بجز نجفی که توی اون برهه انصافا بهتر از بقیه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا