خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیس پدافند غیرعامل ناخشنود از «شهروندان معترض، مطالبه‌گر و فریادزن»!

حجت‌الاسلام احمد حیدری در یادداشتی با عنوان «رئیس پدافند غیرعامل ناخشنود از «شهروندان معترض، مطالبه‌گر و فریادزن»!» که در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، نوشت:

«سردار جلالی» رئیس پدافند غیر عامل همچون دیگر «مدیران اقتدارگرا» در اعتراض به سیاست دولت قبل در «توسعه فضای مجازی آزاد» و عدم همت در توسعه «اینترنت ملی [و صیانت شده!]» گفته است: «در دولت دوازدهم«دولت عبرت»؛ دچار ولنگاری در فضای مجازی شدیم به شکلی که تبدیل مردم عادی [تسلیم و رام] به مردم «شاکی، اعتراض‌کننده و شورشگر» در فرایند قابل اتفاق افتادن است. با توسعه [فضای مجازی آزاد] درواقع خودمان اجازه می‌دهیم افکارمان دست دیگران باشد. رسانه‌های خارجی بتوانند فکر، ذهن و باور مردم را به نفع خود شکل بدهند و آنها را علیه منافع ملی بسیج کنند. اینها خطاهای راهبردی دولت قبل بود که دولت جدید حتماً باید آن را اصلاح کند».

بیان این سردار و مدیر اقتدارگرا در دو مطلب صریح است:

  1. فضای مجازی آزاد وصیانت نشده! [همچون ماهواره] «مردم تسلیم و رام» را به «مردم شاکی، معترض و شورشگر» تبدیل می‌کند.
  2. فضای مجازی آزاد [همچون ماهواره] ابزاری در اختیار دشمنان برای سلطه بر فکر و ذهن مردم است.

سردار اقتدارگرای ما در هر دو مورد بر خطا است زیرا گر چه فضای مجازی به حق «آوردگاه جنگ فرهنگی» است ولی اول اینکه این جنگ ناگزیر است و دوم این که غالب و دست بالا در این جنگ صاحبان فرهنگ والای انسانی، فطری، عقلانی، کامل و ناظر به همه زمینه‌های مادی و معنوی هستند و فرهنگ اسلام در این زمینه‌ها دست برتر و بالا را دارد و ما باید از خود بترسیم که توان شناخت، عمل و شناساندن این فرهنگ را نداشته باشیم و گر نه فرهنگ غرب با همه جاذبه‌های مادی و معنوی‌اش در مقابل فرهنگ ناب محمدی ناتوان‌تر از مقابله و غلبه می‌باشد؛ پس سردار اقتدارگرای ما باید:

  1. سخن قرآن را بشنود و از خودی‌های ناتوان از شناخت، عمل و بیان این مکتب بترسد نه از فرهنگ مادی غرب که خداوند در آخرین آیات نازل به رسولش و خطاب به مسلمانان فرمود: «الْيَوْمَ يَئِسَ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ دِينِكُمْ فَلَا تَخْشَوْهُمْ وَاخْشَوْنِ»(مائده/3) [امروز با کامل کردن دین و وحی [و نعمت ولایت معصومین عالم و عامل به دین]، کافران از گمراه ساختن شما ناامید شدند پس از آنان مهراسید و از خود هراسناک باشید].
  2. بداند که تبدیل شدن «مردم رام و مطیع» به «مردم شاکی، مطالبه‌گر، معترض و شورشگر» خواست و ممیزه تشیّع و امامان شیعه و مورد اعتراض اقتدارگرایان تاریخ بوده است. این معاویه است که وقتی با یک شیعه ناب علی که ممیزه «اعتراض، مطالبه‌گری و فریادزنی» در او بارز است، مواجه می‌شود و شیرزنی چون «سوده همدانی» برای اعتراض به رفتار والی او به دارالخلافه‌اش رو می‌کند و به جهت ظلم والی، بر حاکم [معاویه] فریاد می‌کشد و نه فقط حقوق خود و خویشاوندانش که حقوق عموم را مطالبه می‌کند، به اعتراض می‌گوید: «پسر ابی‌طالب جرات و جسارت بر حکومت را به شما لقمه لقمه خورانده است و بسیار طول می‌کشد شما را از این خصلت برید!!!»(بلاغات النساء/47).

«ابوذر» اولین شیعه ناب پیامبر و علی بود که پرچمدار اعتراض، فریاد و شورش علیه ظلم و ستم حکومت بود و شیعه به پیروی از «ابوذر» و مرادهای او یعنی «پیامبر و علی»، مفتخر است و به خصیصه «اعتراض، فریاد و مطالبه» شناخته می‌شود. شیعه «منتظر عدل جهانی» و پیرو «مکتب انتظار» است که به «مکتب اعتراض» شناخته می‌شود. [«انتظار مکتب اعتراض» عنوان یکی از سخنرانی معلم شهید دکتر شریعتی در حسینیه ارشاد].

سردار عزیز؛ شما را مکتب انتظار و اعتراض به مسند سرداری و ریاست رسانده و این مکتب و پیروانش از شما انتظار دارند مروّج «مکتب انتظار و اعتراض» باشید نه این که «مکتب انتظار و اعتراض» را غربی و زاییده فضای مجازی آزاد بدانید و در صدد «صیانت فضای مجازی» و تعطیل کردن این مکتب برآیید. «اعتراض، مطالبه‌گری و فریاد کشیدن» بیان اُخرای اصل مهم «امر به معروف و نهی از منکر» است که بنیان و اساس دیگر واجبات دین می‌باشد و با بنای اساس «امر به معروف و نهی از منکر»، دین پابرجا و استوار می‌شود و امام شهید و معترض شیعه [امام حسین علیه السلام] برای اقامه این اساس، با مردان خاندانش به شهادت رسید و به اسارت زنان خاندانش برضایت داد. امید که در زمینه «مطالبه‌گر، فریاد زن و معترض بارآمدن و ماندن شهروندان» بیش از پیش تلاش کنیم و هر حرکت و جریانی که مردم را «مطیع، رام و ساکت» بخواهد، را محکوم و مطرود سازیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انصاف نیوز عزیز با سلام و درود

    مادامی که حاکمیت و نیروهای تحت امر ایشان ، مردم معترض و مطالبه گرشان را ، معاند و دست آویز دشمن و منافق قلمداد کنند کار کشور سامان نمی گیرد.

  2. اتباع دولت افساداتی حسن شیاد در فضای مجازی که فتنه بنزینی سال 98 را به عمد به کشور تحمیل و باعث کشته شدن صدها تن شد. هرکز حق ندارند که از شکایت مردم . صحبت کنند !!!!!!!! هههههههههههههههههههههههه

  3. بنظرم آقای جلالی و طیف ایشان از منظر خود درست فکر می کنند عوض کردن فکر کسی که هم به حرفش ایمان دارد و هم قدرت اجرای حرفش کار عبثی است هر کس باید کار خود را درست انجام دهد امثال سردار جلالی دنبال مردمی مطیع و تسلیم هستند ولی تکلیف مردم الزاما تسلیم این خواسته شدن نیست. چه فضای مجازی مجال دهد چه فضای اینترنت ملی مجال ندهد کار درست را باید انجام داد .هر کسی از ظن خود شد یارمن از درون من نجست اسرار من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا