خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اتفاق عجیب در تیم فوتبال زنان پاری‌سن‌ژرمن

ورزش‌سه نوشت: روز گذشته بود که باشگاه پاری سن ژرمن تایید کرد که ستاره فرانسوی تیم زنان یعنی آمیناتا دیالو به جرم حمله به یکی از هم تیمی های خود دستگیر شده است. باشگاه فرانسوی این اتفاق را به شدت محکوم و اعلام کرد که تمام همکاری های لازم را جهت مشخص شدن جزئیات ماجرا انجام خواهد داد.

در بیانیه PSG آمده بود: “پاری سن ژرمن می تواند تایید کند که آمیناتا دیالو صبح امروز توسط پلیس منطقه ای ورسای به عنوان بخشی از روند رسیدگی به پرونده حمله به بازیکنان باشگاه در عصر پنجشنبه گذشته بازداشت شده است. پاری سن ژرمن به شدیدترین وجه ممکن خشونت انجام شده را محکوم می کند. از عصر پنجشنبه، باشگاه تمام اقدامات لازم را برای تضمین سلامت، رفاه و ایمنی کل تیم زنان خود انجام داده است.

پاری سن ژرمن در حال همکاری با پلیس ورسای برای روشن شدن حقایق است. باشگاه توجه زیادی به پیشرفت روند پرونده دارد و بررسی خواهد کرد که چه اقداماتی را انجام دهد.”

اما این خبر عجیب درست یک روز بعد از آن منتشر شد که ملی پوش زن فرانسوی در جریان پیروزی چهار گله پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید 89 دقیقه در میدان حضور داشت و اتفاقاً عملکرد قابل قبولی را هم از خود ارائه داد.

بعد از بیانیه باشگاه پاری سن ژرمن جزئیات این اتفاق عجیب توسط رسانه‌های فرانسوی فاش شد. اکیپ در این‌باره مدعی شد که دیالو چند مرد نقابدار را اجیر کرده و به آن ها پول داده تا به هم تیمی خود یعنی خیرا همروئی حمله کنند و او را مورد ضرب و شتم قرار دهند.

ماجرا از این قرار بوده که افراد از اجیر شده از سوی این ستاره تیم زنان پاری سن ژرمن همروئی را از اتومبیلش بیرون کشیده و او را با ضربات پا و مشت و میله ای آهنی مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

اما جزئیات تکان دهنده جدیدی هم از این ماجرا منتشر شده است. بر اساس گزارش اکیپ شب قبل از بازی پاری‌سن ژرمن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا بازیکنان تیم فرانسوی در یک رستوران با یکدیگر شام خوردند. هنگام بازگشت همروئی در اتومبیل دیالو نشسته تا او را به خانه برساند. ناگهان در میانه های راه اتومبیل دیالو متوقف شده و چند مرد که صورت خود را پوشانده بودند به همروئی حمله کرده و او را با ضربات سنگین مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

همانطور که گفته شد این اتفاق دقیقا یک شب قبل از دیدار پاری سن ژرمن و رئال مادرید رخ داد و باعث شد که همروئی به دلیل جراحات وارده نتوانند در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد و دیالو جای او را بگیرد؛ موضوعی که به نظر می‌رسد اصل ماجرا هم از آن نشات گرفته چرا که دیالو با انگیزه حضور در ترکیب اصلی PSG این اقدام تکان دهنده را در مورد هم تیمی خود انجام داده است.

قرار است طی روزهای آتی دادگاه در مورد این اتفاق تصمیم گیری کند و به نظر می رسد که محکومیت دیالو قطعی خواهد بود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که خود این بازیکن به ضرب و شتم هم تیمی خود اعتراف کند که نهایتاً می‌تواند مجازات سنگینی را در انتظارش قرار دهد.

این ماجرای جنجالی شبیه به اتفاقی است که پیش از این در یکی از المپیک های زمستانی نیز رخ داده بود. تونیا هاردینگ و نانسی کریگان اسکیت بازهای فوق العاده ای بودند و به وضوح رقیب یکدیگر به شمار می آمدند. در سال 1994 اما پیش از مسابقات قهرمانی اسکیت ایالات متحده، مردی با حمله به کریگان با یک میله فلزی پای راست او را خرد کرد. ویدیو این حادثه بسیار دلخراش بود در حالی که کریگان از درد شدید گریه می کرد و به خود می پیچید. در ابتدا این ماجرا مشکوک نبود و کسی فکر نمی کرد هاردینگ ارتباطی با این ماجرا داشته باشد. اما در ادامه کریگان ادعا کرد که هاردینگ و شوهر سابقش همراه با بادیگارد هاردینگ مردی را اجیر کرده بودند تا پای او را بشکند؛ اتفاقی که به یک رسوایی بزرگ تبدیل شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا