خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رزومه‌سازی به سبک انقلابی‌ها!

مصطفی قاسمیان، روزنامه‌نگار در صفحه‌ی توییتر خود نوشت:

‏مسعود کریمی خضرا سرپرست جدید گروه فیلم و سریال شبکه سه که پاییز ۹۸ به عنوان تولیدکننده صنایع دستی به برنامه «میدون» شبکه سه آمده بود، ناگهان با چیزی که موافقانش «کارنامه رسانه‌ای» می‌خوانند، در شبکه سه مسئولیت گرفت. کجای کار می‌لنگد؟ این جوان چطور از هیچ به اینجا رسید؟

‏بخش اعظم رزومه مدیریتی او، محصول یک سال و اندی اخیر است. اردیبهشت ۹۹ تا شهریور ۱۴۰۰ مدیرکل اخبار استانی خبرگزاری مهر بود و همزمان با مهر، در سال ۹۹ به مدت ۳ یا ۴ ماه، قائم‌مقام گروه اجتماعی شبکه سه و از بهمن ۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰ هم قائم‌مقام خانه تولیدات جوان صداوسیما بود!

‏این خلاصه رزومه رسانه‌ای مسعود کریمی خضراست: ۱۸ ماه و ۳ مسئولیت. نکته مهم این که حکم او را به عنوان قائم‌مقام خانه تولیدات جوان، علی فروغی مدیر معروف شبکه سه امضا کرده. یعنی تقریبا همه رزومه او در زیرمجموعه‌های فروغی ساخته شده است.

‏پس خلاصه پروژه این است: فردی را در یک مسئولیت بی‌ربط می‌گذارند و چند ماه بعد می‌برندش بالاتر. در این مدت در زیردست‌ها تولید نارضایتی کرده و کارنامه روشنی نداشته. نه چیزی یاد گرفته و نه چیزی به مجموعه اضافه کرده. آنچه که مهم است، این که یک خط به رزومه‌اش اضافه شده است.

‏ماجرای این جوان که در اوایل سال ۹۹ شروع شد، در نیمه ۱۴۰۰ به نتیجه رسید: پروژه ساخت یک مدیر جوان انقلابی، توسط یک مدیر جوان انقلابی دیگر. حالا مسعود کریمی خضرا با ۳ خط رزومه، به جرگه مدیران نظام اضافه شده و چند صباحی دیگر، ممکن است از این هم بالاتر برود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا