خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طرح تعویض رایگان باتری ماشین های ایران خودرو توسط امداد باتری

رپورتاژ آگهی

اگر قصد خرید باتری ماشین به صورت آنلاین را دارید، از سایت معتبر خرید انجام دهید و دقت داشته باشید که مصرف کننده‌های سایتی که انتخاب کردید، از خدمات آن رضایت کامل داشته باشند. به عنوان نمونه از شرکت‌های با تجربه در این زمینه می‌توان به شرکت امداد باتری اشاره کرد.

بنا بر اعلام امداد باتری، باتری ماشین وظیفه تأمین برق لوازم الکترونیکی خودرو در هنگام خاموش بودن ماشین را بر عهده دارد. هر ماشینی نیاز به باتری مخصوص به خود دارد پس در صورت بروز مشکل و نیاز به تعویض باتری خودرو، ابتدا باید بدانید که به چه نوع باتری و با چه آمپری نیاز دارید. یکی از راه‌های درک این موضوع این است که به لیبل روی باتری فرسوده خودروی خود مراجعه کنید و یا از تعمیرکار و مکانیک خودرویتان سؤال کنید. از دیگر راه‌های دانستن این موضوع مراجعه به دفترچه نگهداری خودرو است. این دفترچه هنگام خرید خودرو معمولاً توسط کمپانی سازنده درون خودرو قرار داده می‌شود.

بهترین گزینه برای شما می‌تواند انتخاب باتری ماشین از بین باتری‌های سیلد اسید شرکت  صباباتری و سپاهان باتری باشد زیرا نیاز به نگهداری و مراقبت ندارند و تکنولوژی جدیدتری در بین انواع باتری‌های موجود در بازار ایران دارند.

در این مقاله قصد داریم تا با آشنایی از نوع باتری مصرفی به لحظ ابعاد و قالب و همچنین میزان آمپر مورد نظر در گروه خودرو سازی ایرانخودرو، کمک کوچکی در راهنمایی شما هنگام خرید اینترنتی داشته باشیم.

کارشناسان دوره دیده امداد باتری در هرساعت از شبانه‌روز آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان درزمینه‌ی باتری ماشین و موارد مرتبط هستند. لیست قیمت انواع باتری ماشین را در وب‌ سایت  www.1601.co    می‌توانید مشاهده کنید. انواع برندهای ایرانی مانند صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری، آذر باتری و برندهای خارجی در امداد باتری آماده‌ی عرضه به شما مشتریان عزیز است. برای تعویض باتری ماشین کافیست با شماره ۱۶۰۱ (بدون کد) تماس بگیرید تا در کمتر از یک ساعت باتری ماشین شما تعویض گردد.

خرید باتری 206

طراح نسخه معمولی پژو ۲۰۶، شخصی به نام ژرارد والتر (GéRARD WALTR) بود و منصفانه باید گفت که نامبرده در زمان خود یک شاهکار را خلق نمود، خودرویی که به لحاظ رعایت اصول زیبایی و آئرودینامیک، در آن دوره واقعاً کم‌نظیر بود و حتی با گران‌تر از خود نیز کوس همآوردی می‌زد، فقط کافی است که طرح پژو ۲۰۶ را با خیل رقبای محافظه‌کار و یا حتی زشت! ژاپنی، کره‌ای، آلمانی‌اش در آن ایام قیاس نماییم تا این مطلب را بهتر درک کنیم. در ایران ما نیز، تب خرید ۲۰۶ در اوایل تولیدش بسیار شدید بود و این خودرو نقل هر محفل و مجلسی بود و تملک آن، ثروت و مکنت صاحبانش را بازتاب می‌داد. طراحی مدل کوپه و یا پژو ۲۰۶ CC هم توسط فردی به نام مورات گوناک (MURAT GüNAK) صورت پذیرفت.در این میان، پژو ۲۰۶ SD که نسخه‌ای سدان از این خودرو به شمار می‌آید برای ما ایرانیان خودروی نام آشنایی محسوب می‌شود. این نسخه خاص از ۲۰۶ با همکاری بین ایران‌خودرو و مرکز طراحی پژو طراحی شده و از ایران هم به کشورهایی همچون روسیه، ترکیه و الجزایر و لبنان، صادر شده است. این مدل در سال ۲۰۰۸ میلادی، در بازار برزیل ارائه شد و با نام ۲۰۷ PASSION فروخته شد که البته به لحاظ ظاهری و داخلی، با نمونه موجود در کشورمان تفاوت بسیاری داشت و در واقع همان نسخه سدان پژو ۲۰۶+ و یا همان ۲۰۷i بود. این مدل هنوز هم در کشورهایی همانند چین و آرژانتین با نام ۲۰۷ و در تشابه با نسخه برزیلی آن به تولید می‌رسد.

باتری پژو 206 ، باتری 12 ولت 50 آمپر از نوع باتری های سیلد و اتمی  در قالب های L1 و L2 است. با این وجود می توان بر روی آن باتری کوتاه و معمولی نصب کرد و هیچ مشکلی از نظر ابعاد باتری به وجود نیاید. علاوه بر باتری ۵۰ آمپر ، باتری ۵۵ آمپر در قالب L2 برای ماشین پژو 206، نیز مناسب می باشد. لازم بذکر است نوع باتری استفاده شده در پژو 206 از نوع باتری های اتمی ( سیلد)  و  پایه کوتاه و نوع قطب باطری از نوع قطب معمولی ( فطب چپ ) می باشد.

باتری مناسب پژو 206 تولید سال 96 به بعد فقط باتری 50 آمپر در قالب L1 است و باتری مناسب ماشین پژو 206 تولید سال 96 به قبل هم باتری 50 آمپر در قالب L1 و باتری 50 آمپر و 55 آمپر و 60 آمپر در قالب L2 و هم باتری های قالب L3 است.

خرید باتری سمند

همانطور که می دانیم آمپر باتری ارتباط مستقیم با ابعاد آن دارد، در نتیجه گاهی اوقات انتخاب نا متناسب آمپر باتری باعث جا نگرفتن باتری در فضای مورد نظر خود خواهد شد. به عبارت دیگر فضای باتری هر خودرویی برای یک باتری با آمپراژ خاص طراحی شده است.پیشنهاد امداد باتری برای خودروی سمند باتری 66 آمپر با قالب L3  می باشد . باتری 74 نیز دارای قالب L3  می باشد، پس به راحتی با باتری 66 آمپر قابل جایگزین می باشد.فضا و محل قرار گیری باتری سمند برخلاف خیلی از خودرو های دیگر که فضای کمی دارند، بسیار مناسب و بزگ می باشد طوری که حتی باتری 80 آمپر با قالب L4 نیز به راحتی قابل نصب می باشد.در میان باتری های ایرانی باتری اوربیتال سپاهان و سوزوکی  و همینطور باتری های صبا باتری دارای کیفیت مناسب و طول عمر خوبی جهت استفاده در این خودرو می باشند.

خرید باتری دنا

دنا محصول جدید و دلربای ایران خودرو است که خیلی ها بر این اعتقاد اند که این خودرو همان خودرو سمند است که تغییرات زیادی شامل حالش شده است.شرکت ایران خودرو به صورت پیش فرض باتری 66 آمپر بر روی این خودرو نصب کرده است.

خودرو دنا نیز مانند خودروی سمند فضای مناسبی برای قرار گیری باتری دارد.ما نیز به شما باتری 66 آمپر اوربیتال سپاهان باتری و واریان صبا باتری را  پیشنهاد می کنیم.

تعویض باتری ماشین

شما مالکین خودروی عزیز با شماره گیری تلفن ۱۶۰۱ بدون کد شهری با تلفن ثابت یا تلفن همراه می توانید علاوه بر مشاوره رایگان در زمینه باتری مناسب خودروی خود به لحاظ آمپری و ابعادی، سفارش تعویض باتری ماشین خود را ثبت تا کارشناسان امداد باتری حداکثر ظرف ۱ ساعت در محل کار یا منزل و یا جایی که باتری ماشین خراب شده است حضور و مشکل شما را رفع کنند. کارشناسان اعزامی توسط امداد باتری موظف به تعویض باتری خودروی شما خواهند بود. در انتها و بعد از روشن شدن خودرو توسط باتری جدید تست دینام نیز انجام می شود.

شرکت امداد باتری جزو معدود شرکت های فعال در زمینه فروش اینترنتی باتری ماشین و ارسال رایگان باتری خودرو و اعزام کارشناس به محل مورد نظر مشتری می باشد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا