خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بی‌تعهدی تالار حافظ به نمایش «رئال مادرید 11 – بارسلونا 1»

نمایش «رئال مادرید 11 – بارسلونا 1» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی سید مهدی شجاعی که پیش‌تر قرار بود از 24 اردیبهشت در تالار حافظ روی صحنه برود به سالن شهرزاد نقل مکان می‌کند.

به گزارش ایلنا، مهدی شجاعی نویسنده و کارگردان این نمایش در این خصوص گفت: قرار بود نمایش رئال مادرید ١١ بارسلونا ١ تنها اجرای اردیبهشت و خرداد سالن حافظ باشد؛ به دو دلیل؛ اول عظیم بودم و غیر متحرک بودن دکور و دوم، در دو سانس اجرا رفتن این نمایش بود.

ادامه داد: اما بر خلاف صحبت‌های انجام شده ١٢ روز مانده تا اجرا مطلع شدم قرارهایمان به شکل یک‌طرفه از جانب سالن حافظ فسخ شده و من مجبور به همکاری با گروهی دیگر بودم که آن گروه شامل ٣٣ بازیگر بود. در نتیجه برای جلوگیری از افت کیفی نمایش از اجرا در سالن حافظ انصراف دادم و در تعامل با سالن تازه تاسیس شهرزاد، افتتاح یکی از دو سالن اصلی این تماشاخانه، با ظرفیت ٣٥٠ صندلی که یکی از بزرگترین بلک‌باکس‌های ایران است در تاریخ ٣١ اردیبهشت به بنده سپرده شد.

در این نمایش بازیگرانی چون (به ترتیب ورود) پانته آ بهرام، خاطره حاتمی، نادر فلاح، آرش اشاداد، فرزاد حسنی، ریحانه رضی، میثاق زارع و روزبه بمانی ایفای نقش می‌کنند.

همچنین از دیگر عوامل می‌توان به علی مردانی تهیه کننده، مروارید جعفری مشاور کارگردان، برزین صالحی دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، علی کوزه گر طراح نور، آیدین الفت طراح صدا، ندا نصر طراح لباس، ماریا حاجیها طراح گریم، محمد صادق زرجویان طراح پوستر و بروشور و عکاس و سارا حدادی مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی(مکث) اشاره کرد.

این نمایش از روز 31اردیبهشت ساعت 21 ، در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه می‌رود و زمان پیش فروش از طریق سامانه تیوال متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا