خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرسش بی پاسخ یک اصولگرا درباره‌ی حکم انتصاب لاریجانی

محسن مهدیان، فعال رسانه‌ای اصولگرا در صفحه‌ی توییتر خود نوشت:

«‏اگر بپرسند چطوری میشه که علی لاریجانی برای کار اجرایی صلاحیت ندارد، اما برای قانون گذاری در سیاست های کلان فرهنگی صلاحیت دارد، چه جوابی دهیم؟!

ایجاد شفافیت در عملکرد شورای محترم نگهبان یک ضرورت است.

کمترینش قضاوت افکار عمومی و اقناع سازی است».


گفتنی‌ست علی لاریجانی که در «انتخابات» ۱۴۰۰ رد صلاحیت شده بود روز گذشته با حکم رهبری انقلاب به‌عنوان عضو حقیقی شورایعالی انقلاب فرهنگی منصوب شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جواب
    این دو تا که از یک جنس نیستند یکی اجرا و یکی قانون گذاری است
    اما حتی اگر از یک جنس هم باشند یعنی هر دو از جنس اجرا هم باشند خیلی طبیعیه ممکنه یکی برای اجرای یک کار خاص صلاحیت نداشته باشه اما همون آدم برای اجرای یک کار خاص دیگه صلاحیت فوق العاده ای داشته باشه میتونم بپرسم واقعا چه اشکالی داره ؟
    جسارتا چون از نوع سوال پرسیدن تون معلومه سطح سواد کمی دارید با یک مثال توضیح میدم
    اگر صلاحیت یک مهندس مکانیک برای تصدی شغل کارشناس حسابداری یک شرکت رد بشه و بعد همون شرکت بعد از مدتی با یک حقوق بالا همون مهندس رو بعنوان کارشناس مکانیک استخدام کنه باید بره جواب بده ؟
    لطفا یک مقدار تامل و تفکر !!!!!!

    1. عزیز دل از هول حلیم افتاده در دیگ، این در صورتی است که صلاحیت از حیث توانایی های شخص رد شده باشد نه صلاحیت به عنوان تعهد و سلامت. هر چند به غلط یا درست.

  2. همان پاسخی را بده که من میگویم مناف هاشمی در دولت روحانی نماد بیکفایتی اما مشاور سهردار پیشین و شهردار فعلیست شهردار فعلی را که میشناسی همان که به تو حکم مدیر مسئولی همشهری داد.حقوق های نجومی در دولت روحانی نامطلوب اما در دولت رئیسی لازم و مناسب آنگونه که مدرسی خیابانی کاملا لایق!!!! در این دولت پست میگیرد و آنگونه که در این دولت نسبتهای فامیلی نیز با ماله کشی نجومی توجیه میشود.

  3. بنده در این مورد و موارد مختلف منجمله بنزین نقدهای جدی و صادقانه به محضر مقام معظم رهبری دارم اما اجازه بیان نمی دهند .

    شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری 1400 بسیار شکننده و توهین آمیز رفتار کرد بطوری که بقول دکتر لاریجانی 90 درصد مردم رای ندادند !!!! و ما الان یک رئیس جمهور حداقلی داریم .

    مطالب بسیار است و ما دلسوزان این کشور اجازه و آزادی بیان نداریم ، صادقانه و صریح بگویم نقد بکنی 3 ساعت بعد احضار میشوی به دفاتر پیگیری ………برای پاسخگویی. در صورتی که نقد ما برای اصلاح است نه عناد!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا