خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هشدار وزیر کشور به کسانی که واکسن نمی‌زنند

سردار وحیدی، وزیر کشور با هشدار به کسانی که تمایلی به تزریق واکسن کرونا ندارند، گفت: کسانی که دو دز واکسن کرونا را نزده باشند دچار مشکل می‌شوند و باید تست های PCR منفی بدهند که برایشان هزینه‌ساز است.

به‌گزارش فارس، وحیدی وزیر کشور ظهر امروز(سه‌شنبه) در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع ما در جلسه ملی کرونا مروری بر میزان دقت دستورالعمل های پس‌از اعمال مدیریت هوشمند بود.

وی افزود: راجع به تلاش‌هایی که در مقابل طرح واکسیناسیون ملی صورت می‌گیرد مقرر شد نسبت به این موضوع و اهمیت واکسیناسیون در فضای مجازی تبیین انجام شود چون بعد از مدیریت هوشمند کرونا کسانی که دو دز واکسن نداشته باشند دچار مشکل می‌شوند و باید تست های PCR منفی بدهند که برایشان هزینه ساز هست.

وی با اشاره به جزئیاتی از جلسه ستاد ملی بحران که صبح سه شنبه برگزار شده بود،‌ گفت: در بحث ستاد ملی بحران یک قانون داریم که باید چند سند براساس آن طراحی می‌شد. اسناد کاهش خطر و افزایش آمادگی های ملی و… باید تهیه شود و در شورای عالی بحران به تصویب برسد و امید داریم تا یک ماه آینده این سندها آماده و در شورای ملی به تصویب برسند.

وزیر کشور با اشاره به تمهیدات جبران خسارات زلزله در استان هرمزگان اظهار داشت: خوشبختانه به رغم شدت زمین لرزه در این استان، خسارت انسانی غیر از یک مورد نداشتیم و خسارت‌های دیگر ترک خوردگی‌هایی بود که در بعضی روستاها بود و پیش بینی‌های لازم برای رفع بحران و مشکلات مردم انجام شده است و این جلسه فرصت مناسبی بود که راجع به اقدامات لازم درخصوص زمین‌لرزه بحث و گفت و گو کنیم و دستورالعمل های لازم در این مورد صادر و مقرر شد کارهایی در این حوزه انجام شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا