خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«جمهوری اسلامی حرکت بشریت به سوی سعادت را هموار کرده»

رئیس سازمان بسیج گفت: با استقرار نظام جمهوری اسلامی یک فصل جدید در تاریخ بشریت گشوده شد؛ فصل جدیدی که حرکت بشریت به سوی سعادت را هموار کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که به مناسبت هفته بسیج در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: افتخار پیدا کردیم که در هفته مبارک بسیج در حرم مطهر امام راحل تحت عنوان تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) حضور پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه امام راحل آغازگر یک تحول بزرگ در دنیای امروز شناخته می شود گفت: با استقرار نظام جمهوری اسلامی یک فصل جدید در تاریخ بشریت گشوده شد؛ فصل جدیدی که حرکت بشریت به سوی سعادت را هموار کرده است و مسیر امام راحل همچنان ادامه دارد و با رهبری مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم.

رئیس سازمان بسیج بیان کرد: در دوران مختلف انقلاب اسلامی بسیج همیشه خوش درخشید و امام راحل از این تشکیلات رضایت قلبی داشتند و امیدوارم که بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی طبق مسیری که رهبر انقلاب ترسیم فرمودند، حرکت کند.

سلیمانی ادامه داد: در دهه‌های گذشته نظام سلطه تمام توان خود را به میدان آورد تا مانع استقرار و موفقیت نظام مردم‌سالاری دینی در ایران شود، اما ملت ایران علی‌رغم سختی‌هایی که با آن مواجه بود، توانست دشمن را با شکست مواجه کند و طعم تلخ مشکلات را شیرین کند.

وی تأکید کرد: کارهای بسیار زیادی پیش روی بسیج قرار دارد. رهبر انقلاب فرمودند که بسیج پاره تن مردم است و همین جمله مسئولیت مهم و سنگینی را بر دوش بسیج قرار داده است.

رئیس سازمان بسیج در پایان خاطرنشان کرد: بسیج با تکیه بر وجهه مردمی خود و با تکیه بر تجربیات گذشته باید در عرصه‌های ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، استقلال، آزادی، مبارزه با فساد و کمک به شفافیت به میدان بیاید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. واقعا!!!
    فصل جدیدی برای بشریت گشود!!? دیگه چه گشود?امار سازی هم گشود!…….هم گ…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا