خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش هاشمیان به اعتراض بازیکنان تیم ملی

وحید هاشمیان، مربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد اعتراض اینستاگرامی ملی‌پوشان به شرایط موجود و حمایت نشدن از سوی فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم این مسائل حل شود. بازیکنان تیم ملی زحمت کشیدند و لیاقت‌شان بیشتر از این‌ها است. باید خواسته‌های آنان انجام شود. بازیکنان ما نشان دادند فقط به فکر تیم ملی هستند.

به گزارش ایرنا، کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از برگزاری دو بازی حساس مقابل لبنان و سوریه که به دو پیروزی دلچسب انجامید، عصر امروز(چهارشنبه) به ایران بازگشت.

وحید هاشمیان در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار اخیر برابر لبنان و سوریه اظهار داشت: دو بازی خیلی دشوار را پشت سر گذاشتیم. به ویژه مقابل لبنان بازی سختی داشتیم ولی ما همیشه تا آخرین دقیقه می‌جنگیم. دیروز هم عملکرد مقتدرانه‌ای داشتیم. خوشحالیم که مردم ایران خوشحال شدند. ما زمان برگزاری بازی دوستانه را نداشتیم و هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیدیم. امیدوارم روز به روز بهتر شویم.

وی در رابطه با شرایط زمین برگزاری مسابقات تیم ملی مقابل لبنان و سوریه افزود: کیفیت زمین‌ها چندان مطلوب نبود اما بازیکنان ما در هر شرایطی خودشان را وفق می‌دهند. مهم پیروزی بود و امیدوارم در مسابقات بعدی هم بتوانیم این روند خوب را ادامه دهیم.

مربی تیم ملی فوتبال در مورد اعتراض اینستاگرامی ملی‌پوشان به شرایط موجود و حمایت نشدن از سوی فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم این مسائل حل شود. بازیکنان تیم ملی زحمت کشیدند و لیاقت‌شان بیشتر از این‌ها است. باید خواسته‌های آنان انجام شود. بازیکنان ما نشان دادند فقط به فکر تیم ملی هستند.

وی در رابطه با مشکل مهدی طارمی و دعوت نشدن وی به تیم ملی نیز اظهار داشت: به نظر من مساله خاصی نبوده‌است. طارمی یکی از بهترین بازیکنان ما بوده و به تیم کمک زیادی کرده است. امیدوارم با درایت دراگان اسکوچیچ و هوشیاری طارمی متحدتر و قدرتمندتر کارمان را ادامه دهیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. نبود طارمی یک مفسده داره هزاران فایده از فوائدش پخش شدن گلزنی بین نفرات ،گربه رو دم حجله کشتن جلوی یک دو جین لژیونر،نظم ،پشتکار ،متکی به یک شخص نبودن ،اقتدار مربی و تیم در مقابل بازیکن پررویی ، استحکام تیم ،رفتن تمام حاشیه های حال و آینده همین بس که مبارزه با بازیکن سالاری باعث فتح جام جهانی توسط فرانسه برای اولین بار در تاریخ کشورش شد با حذف کانتونا ژینولا و پاپن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا