خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نوین پرداخت، ایمن ترین بستر برای خرید و فروش پی پال

رپورتاژ آگهی

پی پال یکی از بسترهای اینترنتی بسیار جالب در زمینه پرداخت آنلاین است که کاربران سرتاسر جهان می‌توانند از آن استفاده کنند. اگر شما نیز در حوزه‌های بین‌المللی کسب و کار فعالیت دارید یا صرفا دوست دارید که به دریافت کالا و خدمات از سایت‌های خارجی مشغول شوید، می‌توانید از همین طریق اقدام کرده و با پی پال با درگاه‌های بین‌المللی متصل شوید. خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت این شرایط ویژه را برای شما فراهم کرده است که بتوانید به این خدمات دسترسی پیدا کرده و بدون مشکل از آن‌ها استفاده کنید. حال شاید برای شما سوال باشد که چرا باید از نوین پرداخت برای این منظور بهره ببریم؟

پاسخ کاملا روشن است. پی پال به‌عنوان یک شرکت آمریکایی، جزو تحریم‌های دولت آمریکا محسوب می‌شود و کاربران ایرانی با هویت خودشان نمی‌توانند از چنین خدماتی مانند کاربران سرتاسر جهان استفاده کنند. بنابراین استفاده از یک واسط معتبر مانند نوین پرداخت به شما کمک خواهد کرد که بدون مشکل، افتتاح حساب در پی پال را انجام داده و حساب کاربری وریفای شده خود را دریافت کنید. با حساب کاربری خود، می‌توانید دری به روی هزاران سایت اینترنتی را به روی خود باز کرده و از کالا و خدمات آن‌ها استفاده کنید. ارزهای مختلف توسط پی پال مورد پشتیبانی قرار گرفته است و می‌توانید به همه آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

پلتفرم پی پال همراه با خدمات گسترده در سرتاسر جهان

سرویس مالی پی پال همراه با گستردگی لازم در اختیار شما قرار گرفته است و کمتر سایت معتبری را می‌توان پیدا کرد که از آن پشتیبانی نکند. حتی اگر چنین باشد، خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت برای پلتفرم‌های دیگر نیز ارائه می‌شود و می‌توانید با افتتاح حساب و ثبت نام در وب مانی یا پرفکت مانی، به‌عنوان یک جایگزین مناسب برای پی پال از آن‌ها استفاده کنید. فراموش نکنید که هرکدام از این پلتفرم‌ها دارای مزایا و معایب خودشان هستند و با بررسی دقیق و جامع می‌توانید در هر کدام فعالیت خود را شروع کنید. مشاورین متخصص نوین پرداخت به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما هستند که آموزه‌های لازم را در اختیار شما قرار داده و به تمام سوالات شما هم پاسخ دهند.

با سرویس خرید و فروش پی پال می‌توانید از سایت‌های پشتیبانی شده اقدام به خرید کرده و حتی سرویس‌های دیجیتالی آن‌ها را نیز دریافت کنید. اگر قصد ثبت نام در یک سایت دارید و باید هزینه اشتراک آن را بپردازید، بازهم می‌توانید از خدمات پی پال برای این منظور استفاده کرده و هزینه مدنظر خود را شارژ کرده و سپس پرداخت کنید. همه این عملیات توسط نوین پرداخت در اختیار شما قرار می‌گیرد و تنها باید معادل ریالی آن را حساب کرده و پرداخت کنید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید آن‌ها را خریداری کنید. در نظر داشته باشید که برای این منظور، کارمزد پایینی هم نسبت به سایر سایت‌های مشابه از شما دریافت می‌شود و می‌توانید از سرعت عملیات و کیفیت آن‌ها در خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت لذت ببرید.

فعالیت در سایت‌های فریلنسری با خدمات نوین پرداخت

موارد دیگری هم وجود دارد که شما با افتتاح حساب در پی پال می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. خرید و فروش پی پال بخش مهمی از پرداخت‌های سایت‌های فریلنسری را نیز شامل می‌شود. تصور کنید که به‌عنوان یک دانشجو، مهارت‌های زیادی را در زمینه‌های مختلف مانند برنامه‌نویسی، کارهای گرافیکی و موارد دیگر کسب کرده‌اید و اتفاقا در داخل کشور نیز مشغول به کار هستید. حتما می دانید که فرصت‌های شغلی مناسبی در خارج از کشور هم به‌صورت مشابه برای شما فراهم است و می‌توانید از توانایی خود برای جذب مشتریان خارجی هم استفاده کنید. حال برای این منظور، کافی است که یک حساب بین‌المللی مانند پی پال داشته و در سایت‌هایی مانند فریلنسر دات کام و آپ ورک ثبت نام کنید.

بدین ترتیب، شما کم کم اعتبار لازم برای فعالیت گسترده را کسب خواهید کرد و می‌توانید پروژه‌های بیشتری را در آن‌ها دریافت کنید. برای دریافت درآمد دلاری این سایت‌ها، می‌توانید حساب کاربری خود را معرفی کرده و پرداخت مشتریان خود را دریافت کنید. نوین پرداخت به‌صورت کامل از این روند پشتیبانی می‌کند و حتی امکان نقد کردن درآمد شما را نیز به سمت یکی از حساب‌های بانکی شما در کشور فراهم کرده است. این خدمات هم با سرعت بالا و کمترین کارمزد در اختیار شما قرار می‌گیرد. می‌توانید نگرانی‌های خود را از بابت از دست رفتن درآمد خود مرتفع کرده و با اطمینان کامل، آن‌ها را در کمترین زمان در حساب خود دریافت کنید.

خرید از سایت‌های فروشگاهی خارجی با کمک نوین پرداخت

فارغ از این موارد، شما می‌توانید امکان خرید از فروشگاه‌های کالا را نیز داشته باشید. اگر محصولی را دوست داشته‌اید که در فروشگاه‌های کشور قرار ندارد یا می‌خواهید با قیمت مناسب از خارج وارد کنید، می‌توانید از حساب کاربری پی پال خود استفاده کنید. خرید و فروش پی پال در این راستا به شرطی انجام خواهد شد که مقصد دریافت کالا کشوری به جز ایران باشد. می‌توانید از کمک دوست یا خانواده استفاده کرده و کالا را به این شکل خریداری کنید. البته شرکت‌هایی هم هستند که وظیفه انتقال آن به ایران را انجام می‌دهند که البته باید اعتماد کامل به آن‌ها داشته باشید. استفاده از فامیل و آشنا بهترین گزینه برای شما است.

یکی از موارد مهم دیگر که در خرید و فروش پی پال در اختیار شما قرار می گیرد، امکان فعالیت برای چاپ مقاله در ژورنال‌های خارجی است. اگر در این حوزه فعالیت کرده باشید، حتما می‌دانید که برای این منظور، شما نیاز به پرداخت هزینه‌های مربوطه هستید و حتی برای بررسی مقاله، در کنار چندین ماه صبر، باید هزینه‌های مختلفی را به‌صورت دلاری یا یورویی بپردازید. اگر به کار خود اطمینان دارید، می‌توانید هزینه‌های مربوطه را از طریق خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت و حساب پی پال خود انجام داده یا اینکه با افتتاح حساب و ثبت نام در وب مانی به سمت آن حرکت کنید. در نظر داشته باشید که این روش‌ها تمام دردسرهای مربوط به ویزا کارت و مستر کارت را برای شما از بین خواهد برد و با حساب شخصی خودتان می‌توانید چنین پرداخت‌هایی را انجام دهید.

به‌عنوان صاحب یک وب سایت، می‌توانید دامنه سایت خود را از خارج از کشور دریافت کرده و سرور و هاست فایل‌های خود را هم به‌همین ترتیب در چنین پلتفر‌م‌هایی قرار دهید. در این زمینه هم حساب کاربری پی پال یا وب مانی به درد بخور خواهد بود و می‌توانید سرور و هاست مربوطه را با قیمت‌های مناسب خریداری کنید. طراحان وب از این طریق می‌توانند تمامی دردسرهای موجود را دور زده و فعالیت در این زمینه‌ها را نیز دریافت کنید. نکته مهم دیگر، آن دسته از کاربران است که قصد دریافت گواهی معتبر دوره‌های آموزشی را در خارج از کشور دارند. اگر با سایت‌هایی مانند اسکیل شیر یا یودمی آشنا هستید، می‌دانید که آن‌ها دوره‌های تخصصی و معتبری را برگزار می‌کنند.

شرکت در آن‌ها منوط به پرداخت هزینه دلاری است و با افتتاح حساب و ثبت نام در وب مانی یا پی پال می‌توانید به چنین افتخاری دست پیدا کنید. با پرداخت هزینه این دوره‌ها، می‌توانید به‌طور منظم در آن‌ها شرکت کرده و بعد از پایان، گواهی‌نامه معتبر را دریافت کنید. این گواهی برای فعالیت‌هایی مانند اپلای کردن و پذیرفته شدن در دانشگاه‌های سرتاسر جهان مهم تلقی می‌شود و مدرکی برای مهارت شما خواهد بود که می‌توانید از آن استفاده کنید. این دوره‌های آموزشی معمولا به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و امکان پرداخت ریالی آن‌ها به‌طور مستقیم وجود ندارد. بنابراین، تنها کافی است که از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت استفاده کرده و معادل ریالی آن را همراه با کارمزد ارائه داده و امکان ثبت نام در این دوره‌ها را کسب کنید.

امکان خرید قانونی نرم‌افزار و خدمات ویژه آن‌ها
آخرین قابلیتی که با خرید و فروش پی پال از طریق نوین پرداخت در اختیار شما قرار می‌گیرد، خرید بسته‌های نرم‌افزاری است. می‌دانید که برای استفاده رسمی و قانونی از برنامه‌های معتبری مانند فتوشاپ، پریمیر یا حتی سیستم‌عامل ویندوز، شما به جای نسخه‌های کرکی، می‌توانید هزینه آن‌ها را به‌صورت قانونی پرداخت کنید. فارغ از آن شما برای دریافت تم‌ها و قالب‌های رسمی در کنار محصولات نرم‌افزاری و گرافیکی، می‌توانید از یک حساب پی پال بهره برده و هزینه آن‌ها را پرداخت کنید. این روند سبب می‌شود که از پشتیبانی امنیتی توسعه دهندگان برنامه برخوردار شده و سیستم کامپیوتری خود را همیشه در شرایط ایده‌آل نگه داری کنید. بنابراین، اگر برای یک‌بار هم که شده دوست دارید تجربه استفاده قانونی از یک برنامه معتبر را داشته باشید، نوین پرداخت بستر مناسبی برای شما تلقی می‌شود.

نوین پرداخت از یک تیم جوان تشکیل یافته است که سابقه راه‌اندازی استارت‌اپ‌های معتبر را در کارنامه خودشان دارند. شما می‌توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته برای تمامی خدمات این سایت برخوردار شده و بدون مشکل از آن‌ها بهره ببرید. امکان خرید و فروش پی پال در هر زمینه‌ای برای شما فراهم است و حتی برخی از خدمات، بدون نیاز به افتتاح حساب در خدمت شما خواهد بود. اگر قصد شرکت در آزمون‌های بین‌المللی را دارید، می‌توانید دردسرهای پرداخت آن را به نوین پرداخت سپرده و خودتان با تمرکز کامل روی آزمون تمرکز کنید. این خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن و کیفیت عالی ارائه می‌شود.

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا