خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ترامپ: تا سه سال دیگر کشوری نخواهیم داشت!

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا گفت: افراد خوب زیادی به من می‌گویند، (انتخابات) سال ۲۰۲۰ را فراموش کنید. شما در انتخابات آینده پیروز خواهید شد، شما در نظرسنجی‌ها بسیار بالا هستید، شما پیروز خواهید شد، من می‌گویم ما تا سه سال دیگر کشوری نخواهیم داشت.

به گزارش فارس، ترامپ در مصاحبه‌ای گفت که در حال حاضر به پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴ فکر نمی‌کند زیرا تا سه سال دیگر آمریکایی وجود نخواهد داشت.

به گزارش نشریه «نیوزویک»، ترامپ در این خصوص گفت: افراد خوب زیادی به من می‌گویند، (انتخابات) سال ۲۰۲۰ را فراموش کنید. شما پیروز خواهید شد، شما در نظرسنجی‌ها بسیار بالا هستید، شما پیروز خواهید شد، من می‌گویم ما تا سه سال دیگر کشوری نخواهیم داشت.

وی افزود: این مرد [بایدن] این کار را در ۹ ماه انجام داد، او کشور ما را ویران کرد. و من می‌گویم “آمریکا را دوباره باعظمت کنید” که بن‌مایه من بود، و قرار بود آمریکا را بزرگ نگه دارد… آمریکا بزرگ نیست. آمریکا در تمام دنیا مایه خنده است.

ترامپ در ادامه، از عملکرد جو بایدن در عملیات خارج کردن آمریکا از افغانستان انتقاد کرد وحمله انتحاری در کابل را که به کشته شدن بیش از ۱۸۰ نفر از جمله ۱۳ نظامی آمریکایی در اواخر اوت منجر شد را «تراژدی وحشتناک» خواند.

ترامپ همچنین بایدن را به خاطر رکوردشکنی تعداد افرادی که در تلاش برای ورود غیرقانونی به آمریکا در مرز ایالات متحده و مکزیک بازداشت شده‌اند، مقصر دانست.

وی در بخش دیگری از سخنانش در طول این مصاحبه گفت که موضوعی که حامیانش بیش از هر چیز دیگری می‌خواهند درباره آن صحبت کنند ادعاهای رد شده وی مبنی بر تقلب گسترده در انتخابات سال ۲۰۲۰ است.

او گفت: «آن‌ها می‌خواهند این مشکل برطرف شود، زیرا بدون آن نمی‌توانند کشوری داشته باشند. من می‌گفتم مرزها، شما باید مرز داشته باشید – ما مرز نداریم – اما ما انتخابات هم نداریم، مطبوعات آزاد و منصف نداریم. بنابراین این کشور راه درازی در پیش دارد.

ترامپ همچنین در این مصاحبه مدعی شد که دلیل اینکه مطبوعات در مورد «کلاهبرداری انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰» نمی نویسند این است که او و متحدانش به اثبات آن بسیار نزدیک هستند.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در توضیح این ادعا گفت: آن‌ها نمی‌خواهند فاش شود. هر کاری می‌کنند تا جلوی آن را بگیرند. چیزی که آن‌ها می‌خواهند سکوت است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. از دید ترامپ آمریکایی ها استثنایی هستند
    (American exceptionalism). همین امر
    ریشه بسیاری از مشکلات فعلی در دنیا
    میباشد.

    منظر اسلام برابری و برادری است که در
    مناسک حج ودر رفتار مسلمانان متجلی
    می شود.

    معلوم نیست کی آمریکایی ها از این دیدگاه دست
    برمیدارند.

  2. تا وقتی دیدگاه شما استثناگرایی آمریکایی
    (american exceptionalism) باشد در عرصه
    داخلی و خارجی موفق نخواهید بود

  3. این موضوع ربطی به عملکرد آقای بایدن ندارد
    ریشه خیلی از مشکلات شما باور های نادرست
    شماهاست که یکی از آنها دیدگاه استثنا گرایی
    آمریکایی (american exceptionalism) میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا