خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جانشین فرمانده سپاه: در تک‌تک خانه‌ها دشمن حضور دارد

سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: اکنون در جنگ فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای در تک‌تک خانه‌ها دشمن حضور دارد. اقتضای پیروزی در چنین جنگ‌هایی افزایش توانمندی اطلاعاتی و فرهنگی است و باید از ابزارهای مناسب استفاده کرد، اگر قواعد این جنگ را هم کامل رعایت کنیم خداوند عنایت می‌کند و پیروزی حاصل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار علی فدوی پیش از ظهر امروز با آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی دیدار کرد که در این دیدار با ارائه گزارشی از برگزاری رزمایش اطلاعاتی با محوریت ۶ استان، اظهار کرد: اکنون با جنگ‌های نظامی مواجه نیستیم و به برکت انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و امام و مقام معظم رهبری دشمن جرأت نگاه چپ به ما را ندارد.

وی گفت: الان بعد از سی و چند سال که از جنگ می‌گذرد چون دشمنان مطمئن هستند از جنگ نظامی نفعی نمی‌برند بلکه خیلی هم ضرر می‌کنند بنابراین جرات نگاه بد به ما را ندارند.

جانشین فرمانده سپاه با اعلام اینکه در جنگ نظامی خیلی از شهرهای ما درگیری مستقیم داشتند، بیان کرد: اکنون در جنگ فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای در تک‌تک خانه‌ها دشمن حضور دارد که با این جنگ‌ها باید با روش‌هایی از نوع برگزاری چنین رزمایش‌هایی مقابله کرد و پیروز شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: اقتضای پیروزی در چنین جنگ‌هایی افزایش توانمندی اطلاعاتی و فرهنگی است و باید از ابزارهای مناسب استفاده کرد، اگر قواعد این جنگ را هم کامل رعایت کنیم خداوند عنایت می‌کند و پیروزی حاصل خواهد شد.

*جنگ فرهنگی؛ جنگ اصلی

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با اشاره باورمندی نسبت به فعالیت‌های فرهنگی تبلیغاتی این است که در جنگ اقتصادی به موفقیت‌هایی برسیم، اظهار کرد: ان‌شالله دولت سیزدهم توفیقاتی را حاصل کند و در آن زمینه‌ها هم می‌توانیم پیشرفت‌هایی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جنگ اصلی، جنگ فرهنگی است، اضافه کرد: روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان فرمودند حتی در جریان تولید و اقتصاد مشکلاتی داشته باشیم، باز هم مشکلات اصلی ما موانع فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه جنگ اقتصادی فوریت بیشتری دارد و جنگ فرهنگی اهمیت بیشتری دارد، تصریح کرد: جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ها و به تعبیر برخی نویسندگان جنگ الفاظ، آمریکا در این زمینه مهارت دارد؛ همانطور که در تحریم کلمه‌ای گذاشتند و آنان متوجه نشدند آن کلمه به‌معنای برداشت موقت تحریم است نه برداشت مطلق، همین خودش جنگ الفاظ است.

این مسؤول با بیان اینکه بنیه معنوی، عرفانی و ولایی قوی در این مملکت وجود دارد که این بنیان معنوی قوی کار را پیش می‌برد، تصریح کرد:گرچه گهگاهی ظواهر و زوایا و مسائلی مثل بنزین و فتنه ۹۸ اتفاق می‌افتد و خسارت‌هایی به همراه دارد که این خسارت‌ها تاحدودی مربوط به غفلت ما می‌شود ولی اگر ما کارمان را درست انجام دهیم اینها همه نباید باشد با همه این مشکلات بنیه معنوی انقلاب کارها را پیش می‌برد.

محمدی‌لائینی با اعلام اینکه الحمدالله رو به جلو هستیم عمده آن این است دشمنان روحیه خود را در مقابل ما از دست دادند مرعوب هستند، افزود: آنها به روی خود نمی‌خواهند بیاورند به طوری‌که در همین جریان اخیر دریای عمان در مقابل آن ناو آمریکایی با یال و کوپال با چه شجاعتی و شهامتی محکم ایستاده‌اند که اینها همان بنیه‌های معنوی است که در خون نسل ما جاری است و آنان را مرعوب می‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. در این مورد تذکر سردار فدوی بسیار درست
    میباشد. در دوره اول و دوره دوم پهلوی
    مقابله با فرهنگ اسلامی ما بطور آشکار
    انجام میشد. الان دشمنان در صدد هستند
    که با کمک تکنولوژی این تهاجم فرهنگی
    را انجام دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا