خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انسیه خزعلی: کسب‌و‌کار‌های خانواده‌محور رونمایی می‌شود

انسیه خزعلی، معاون رئیس دولت در امور زنان و خانواده با بیان اینکه «کسب‌و‌کار‌های خانواده‌محور رونمایی می‌شود»، گفت: این طرح صرفاً مختص بانوان نیست اما تاکید ویژه آن بر توانمندسازی بانوان است.

به گزارش تسنیم، خزعلی که یکی از همراهان رئیس جمهور در سفر یک روزه به استان زنجان است با حضور در جمع فعالان جهاد‌دانشگاهی استان زنجان اظهار داشت: به نظر می‌رسد تا حال حاضر شرایط برای به ظهور رساندن تمام توانمندی‌های بانوان فراهم نشده باشد با این حال تغییر در این امور، از جمله هدف‌های در دست پیگیری امور زنان و بانوان ریاست جمهوری است.

وی با بیان اینکه مهارت‌آموزی، پشتیبانی و اشتغالزایی برای بانوان در کشور از جمله اهداف و برنامه‌های این معاونت است، گفت: طرح مذکور به زودی با عنوان کسب و کار‌های پایدار خانواده محور رونمایی می‌شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه طرح مذکور به صورت ویژه و خاص بر توانمندی‌های زنان خود سرپرست و بی‌سرپرست برنامه‌ریزی شده تصریح کرد: هدف ما این است با اجرای طرح زمینه اشتغال، بستر پشتیبانی و نظارت طرح‌های تولیدی را تا پنج سال متوالی فراهم نماییم.

وی طرح کسب‌ و کار‌های پایدار را خانواده محور اعلام کرد و گفت: این طرح صرفاً مختص بانوان نیست اما تاکید ویژه آن بر توانمندسازی بانوان است.

خزعلی با اشاره به اینکه معاونت زنان و خانواده رئیس جمهور در زمینه سیاست‌گذاری، ارائه و بررسی ایده و برنامه‌ها فعالیت می‌کند، بیان کرد: این معاونت این توانمندی را دارد که به عنوان حلقه وصل در ارتباط با سایر دستگاه‌ها عمل نماید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا