خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای لغو‌ دیدار قاضی‌زاده هاشمی با خانواده‌ شهدای هسته‌ای

فارس نوشت: سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز گذشته (پنج‌شنبه ۲۷ آبان ماه) برنامه دیدار با پنج خانواده‌ شهدای ترور و هسته‌ای و همچنین دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دیگری را در برنامه داشت.

اما همزمانی این دیدار‌ها باعث شد که دیدار با خانواده شهدای ترور و هسته‌ای برای بار سوم به تعویق بیفتد. این در حالی بود که خانواده این شهدا در ساختمان مرکزی بنیاد شهید حضور یافته بودند که ناهماهنگی‌ها موجب دلخوری آن‌ها شد و این دلخوری و ناراحتی حتی به فضای مجازی و رسانه‌های معاند هم کشیده شد.

منصوره کرمی همسر شهید مسعود علی‌محمدی درباره برنامه دیدار با رئیس بنیاد شهید با بیان اینکه ساعت ۱۴ از منزلش در نیاوران راهی جلسه شده و ساعت ۱۵:۰۶ دقیقه به دفتر رئیس بنیاد شهید رسیده است، گفت: در این دیدار همسر شهید فخری‌زاده، همسر شهید شهریاری و همسر شهید رضایی‌نژاد هم دعوت داشتند. ۲ هفته بود که با ما هماهنگ می‌کردند و چهارشنبه هفته قبل قرار بود این دیدار انجام شود، اما مسؤول هماهنگی گفته بود که به علت تراکم کاری آقای قاضی‌زاده این دیدار در روزهای آینده انجام خواهد شد. بعد چند روز خانم رضایی‌نژاد با من تماس گرفتند که گفتند این دیدار به روز پنج‌شنبه ساعت ۱۵ موکول شده است.

همسر شهید علی‌محمدی بیان داشت: قبل از ورود به ساختمان با خانم شهره پیرانی همسر شهید رضایی‌نژاد تماس گرفتم و پرسیدم که شما کجا هستید؟ به من گفت: خانم دکتر داخل نروید. گفتم: چرا؟ همسر شهید رضایی‌نژاد گفت: ما قبل از ساعت ۱۵ نزدیک بنیاد رسیده بودیم که گفتند برنامه لغو شده است. در حالی که گفته شده ما ۵ خانواده شهید، دیر به برنامه رسیدیم که صحت ندارد.

سعید حقیقی مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیحاتی درباره دلایل لغو نشست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های معظم شهدای هسته‌ای و ترور ارائه داد و با بیان اینکه قاضی‌زاده هاشمی در برنامه‌های متعددی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار و گفت‌وگو می‌کند، افزود: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مدت کوتاه مسؤولیت، طی چهار سفر استانی به دیدار ایثارگران رفته است. علاوه بر این، عصر پنجشنبه‌ها برای دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران به‌صورت حضوری در منازل این عزیزان حضور می‌یابد.

حقیقی ابراز داشت: نشست‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشکل‌های ایثارگری نیز برگزار می‌شود که آخرین دیدار چهارشنبه هفته جاری انجام شد. ضمن اینکه دیدارهای ویدئوکنفرانسی ایشان با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به منظور بررسی و حل مشکلات این عزیزان در حال انجام است.

وی درباره دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های شهدای هسته‌ای و ترور ادامه داد: این دیدار برای روز پنجشنبه گذشته برنامه‌ریزی شده بود و در زمان مقرر با خانواده شهید گرانقدر شهریاری از شهدای هسته‌ای انجام شد. البته به جهت برنامه‌ریزی انجام شده برای حضور قاضی‌زاده هاشمی در منازل خانواده معظم شهدا و ایثارگران از جمله شهید اندرزگو و فشردگی برنامه‌ها امکان جابجایی زمان دیدار برخی خانواده‌های عزیز شهدای ترور و هسته‌ای که در زمان مقرر در محل دیدار حاضر نشدند، فراهم نشد و این دیدار به زمان دیگری موکول شد.

مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن عذرخواهی از خانواده‌های شهدای ترور خاطرنشان کرد: تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران نه تنها برای کارکنان بنیاد بلکه برای آحاد ملت شهیدپرور ایران اسلامی وظیفه‌ای فراموش‌نشدنی است. این عزیزان با صبر و ایثار خویش، عزت، آرامش و افتخار میهن اسلامی را به ارمغان آوردند و لازم است بار دیگر تأکید کنم برگزار نشدن این نشست تنها به دلیل ناممکن بودن تعویق آن به دلیل برنامه دیدارهای بعدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است.

وی با بیان اینکه حضور ایثارگران و خانواده آن‌ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران باعث افتخار است، گفت: مسؤولان بنیاد از دیدار این عزیزان انرژی و معنویت زیادی دریافت می‌کنند و بنیاد شهید و امور ایثارگران خانه تمام خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان گرامی و آزادگان سرافراز است و درهای آن همواره به روی این عزیزان گشوده بوده و خواهد بود.

حقیقی در پایان اظهار داشت: اخبار مرتبط با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار و رسانه‌های رسمی کشور قابل دسترسی است و جامعه معزز ایثارگری و عموم ملت شهیدپرور ایران در جریان برنامه‌های متعدد بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوره جدید قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا