خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش مخبر به اعتراضات اصفهان: به هر وسیله‌ای مشکل را برطرف می‌کنیم

محمد مخبر، معاون اول دولت سیزدهم با اشاره به اعتراضات اصفهان گفت: من شخصاً در جمع این عزیزان در شرق اصفهان حضور داشته‌ام و می‌دانم که وضعیت سختی داشته‌اند و به‌دنبال آن هستیم که به هر وسیله‌ای که هست و می‌شود، مشکل را برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مخبر در ارتباط با شبکه خبر با اشاره به تجمع امروز مردم و کشاورزان اصفهان در حمایت از جریان دائمی زاینده‌رود اظهار داشت: باید در درجه نخست یک تشکر از بصیرت انقلابی مردم اصفهان صورت دهم که در طول تاریخ انقلاب نیز این بصیرت وجود داشته است.

وی درباره مشکلات خشکسالی در کشور گفت: ما در اکثر استان‌های کشور درگیر مشکل خشکسالی هستیم به‌طوری که رئیس‌جمهور در یک ماه گذشته 2 بار شورای‌عالی آب را برگزار کرد و آیت‌الله رئیسی همواره موضوع آب و وضعیت این استان را پیگیری می‌کند.

معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد: ما در دولت به‌دنبال این هستیم که مسئله را مدیریت کنیم که این دوره سخت را پشت‌سر بگذاریم و واقعاً دنبال حل مشکل هستیم.

وی راجع به وضعیت نامناسب کشاورزان شرق اصفهان تصریح کرد: من شخصاً در جمع این عزیزان در شرق اصفهان حضور داشته‌ام و می‌دانم که وضعیت سختی داشته‌اند و به‌دنبال آن هستیم که به هر وسیله‌ای که هست و می‌شود، مشکل را برطرف کنیم.

مخبر تصریح کرد: 4 استان درگیر مشکل هستند و به‌دنبال هستیم که هر طور شده مشکل 4 استان به‌ویژه اصفهان برطرف شود و امیدوارم هرچه سریع‌تر در این زمینه به راهکار عملی برسیم.

وی اضافه کرد: وزرا در حال کار بر این موضوع هستند و طرح‌هایی را ارائه کرده‌اند و پیشنهاداتی دارند که در حال بررسی آن هستیم و به‌زودی درباره آن اطلاع‌رسانی می‌کنیم. فردا جلسه‌هایی در این زمینه برگزار می‌شود و نتایج آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا