خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صفحه دکتر ظریف در فیسبوک به روز شد

دکتر محمد جواد ظریف از ماه ها قبل در فیسبوک عضویت داشت اما پس از معرفی وی به عنوان وزیر جدید امور خارجه، امروز(شنبه 19 مردادماه) برای اولین بار پروفایل فیسبوکش را به روز کرد.

به گزارش انصاف نیوز، پس از چند روز غیر فعال شدن(دی اکتیو) پروفایل دکتر ظریف، امروز ضمن تبدیل پروفایل به صفحه، یک عکس جدید از وی در این صفحه منتشر شده است که در آن دکتر ظریف را با ریش پرفسوری در حاشیه ی یکی از ملاقات های دیپلماتیک دکتر حسن روحانی نشان می دهد.

عضویت وزرای ایرانی در این شبکه ی اجتماعی تاکنون مرسوم نبوده اما با فراگیری این شبکه ها احتمال می رود تعداد بیشتری از مسوولان در آنها عضو شوند. در مدت پس از انتخابات، دکتر حسام الدین آشنا از مشاوران اصلی دکتر روحانی که در فیسبوک عضویت دارد، چندین بار از همان طریق از مخاطبان خود درباره ی کابینه نظرخواهی کرده بود.

پروفایل های شخصی فیسبوک، حداکثر امکان دوستی با پنج هزار نفر را می دهد و دکتر ظریف نیز تا چند روز پیش بالغ بر 4900 به اصطلاح دوست فیسبوکی داشت، اما حالا با تبدیل پروفایل به صفحه، هر کسی می تواند بدون محدودیت صفحه ی وی را بپسندد (لایک کند).

در 5 ساعت اول راه اندازی صفحه، بالای 650 نفر عکس جدید دکتر ظریف را پسندیده و مخاطبانش هم معرفی شدن او را تبریک گفته اند.

انتهای پیام

لینک به خبر مرتبط:
احتمال رفع فیلتر فیسبوک در شهریور ماه

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا