خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مافیای طرقبه؟!

به گزارش انصاف نیوز، یادداشتی از «امیرهادی انواری»، روزنامه نگار، در فیسبوک در پی می آید:

شهر من جاییست که در «شهر» یک حفره به طول 100 متر و عرض 50 متر در آن ایجاد می شود و ارتفاع شعله های آتش آن به 25 متر (حدود یک ساختمان 10 طبقه) میرسد، بعد «شهرداری» میگوید به من ربط ندارد!

شهر من جایی است که شهردار شهرم، ضیافت میلیونی (شاید هم میلیاردی) برای نمایندگان مجلس در برج میلاد براه می اندازد، اما انفجار شهران به ایشان ربط ندارد.

شهر من جایی است که دادن افطاری رایگان به شهروندان (حتما جهت ثوابش) جزو وظایف شهرداری هست، اما انفجار شهران به شهرداری ربطی ندارد.

شهر من جایی است که یک نمایشگاه بین المللی دارد، ولی شهرداری در جاده بهشت زهرا نمایشگاهی با هزاران میلیارد تومان هزینه می سازد به نام شهر آفتاب، که با اولین باران به دریاچه تبدیل می شود.

شهر من جایی است که شهرداری روی بیلبوردهای شهر آثار گالری راه می اندازد، شهردارمان درباره ی سیاست خارجی، توافق 5+1 ، وضعیت اقتصاد، سیاست، فرهنگ، مذهب و… کلا همه چیز حرف میزند، اما در آتش سوزی کارگاه خیابان جمهوری به خاطر ضعف سیستم آتش نشانی کارگران می میرند و بعد مردم یادشان می رود.

شهر من جایی است که واگذاری تپه های عباس آبادش هنوز مبهم مانده.

شهر من همانجایی است که پدر دستفروش را ماموران شهرداری جلوی چشم پسرش در حد مرگ کتک می زنند و باز شهردار سر جایش می ماند، شهر من جایی است که حادثه ی کارواش، تنها حادثه باقی می ماند.

کلا همه چیز در این امپراطوری و مافیای طرقبه، حادثه است و صندلی سردار مهندس دکتر خلبان ازلی و ابدی است.

اینجا تهران است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا