خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قهرمان آذری

علیرضا ایمانخانی در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «قهرمان آذری» نوشت:

شنیدن صدای حریت از مجلس تماما اصولگرای فعلی کمی سخت و مشکل است ولی چند روز پیش روح‌الله حضرت‌پور، نماینده مردم شریف ارومیه نطقی در مجلس نمایندگان داشت که نشان داد که هنوز هم وجدان‌های پاکی هستند که درد مردم برایشان از هر رنگ و بازی جناحی مهمتر است.

ایشان به درستی عمق مشکلات مردم و سیاسی‌کاری حاکم بر فضای رسانه ملی و افکار عمومی را افشا کرد.

حضرت‌پور صدای خفته بسیاری از مردم بدون تریبون ایران بود. همان‌ها که دیگر از تنش در سیاست خارجی به تنگ آمده و دقیقا می‌دانند که ریشه مشکل همانجا است ولی ظاهرا شاه‌دامادهای دولت «سید محرومان» عمدا و یا سهوا آن را بر نمی‌تابند.

حضرت‌پور فقط صدای ارومیه و آذربایجان و یا ترک‌زبانان نبود. روح‌الله جوان دیروز صدای کل مردم رنج کشیده ایران بود..

باز نشر شدن نطق چند دقیقه ای ایشان در مجلس و تعجب بسیاری از مردم از این آزادگی و شجاعت نشان از حرف‌های صادقانه‌اش بود.

بله، سوال بسیاری از مردم جامعه است که مگر دولت فعلی با شعار کاهش قیمت‌ها و رفاه مردم و پایان فامیل‌بازی به صحنه نیامده بود!؟ مگر همین صداوسیما نبود که هر روز با مالباختگان بورس مصاحبه می‌کرد. مگر دلار بیست و سه هزار تومانی مایه ننگ نبود؟ حالا دلار بیست و هشت هزار تومانی ظاهرا منطقی است و مالباختگان بورس هم حقشان است که این راه را انتخاب کرده‌اند!

بله، تمام مطالب این فرزند شهید آذربایجان، دردهای مردم خسته ایران است. اگر واقعا تحریم‌های امریکا و غرب مانع اصلی سعادت مردم است که بزرگان کشور واقعا فکر دیگری باید کنند و اگر هم ادعا دارید با توانمندی خودتان بر مشکلات فائق می‌شوید که این گوی و این میدان! تمام مسولان از گروه فکری خودتان هستند و دیگر هیچ بهانه‌ای ندارید مگر بخواهید که بهانه بسازید.

در هر صورت باید سپاسگزار این نماینده جوان و فهیم خطه قهرمان‌پرور آذربایجان بود و به عنوان یک فارس‌زبان یک یاشاسین بلند تقدیم ایشان و روح بلند پدرش و خاک پاک آذربایجان می‌کنم و به داشتن چنین جوانان فهیم و شجاع مفتخریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ایشون بهتر بود در مورد 1 دوره شورای شهر و 2 دوره مجلس و پرونده قطور هزاران میلیاردی … قدری صحبت می کردند… ایشان تا خرخره رطب خورده اند و اکنون منع رطب می کنند…..

    1
    1
    1. اولا ببین چه می گوید نبین چه کسی می گوید. دوما حرفهای ایشان درست ،منطقی و شرافتمندانه بود. حرفهایی بود که در فضای داماد بازهای امروز کشور جرات می خواهد کسی بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا