خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح 3+1 عکس یک عروسی: خاتمی پس از عقد نماند

«هنگامه شهيدی» و «هدایت آقایی» که روز گذشته 4 عکس از مراسم ازواج دختر و پسرشان در فضای مجازی منتشر شده، توضیح داده اند که «سیدمحمد خاتمی» پس از خواندن عقد مراسم را ترک کرده و در زمان گرفتن عکس چهارم که یکی از زنان بی حجاب در آن دیده می شود، نبوده است.

به گزارش انصاف نیوز، هنگامه شهیدی، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، که مادر عروس است، در توضیح خود نوشت: «با توجه به سابقه ی بنده در مسایل سياسي و تحمل زندان به خاطر اعتقاداتم اين بار كوبنده تر براي «حفظ حريم خانواده» به پيش خواهم رفت؛ جناب آقاي خاتمي سيد عالي قدر اصلاحات به خاطر محبت و لطفي كه به خانواده ی سياسيون دربند داشته و دارند براي التيام بخشيدن به آلام ما دو سال قبل در مراسم عقد دخترم شركت کردند و افتخار داشتيم كه شروع زندگي دخترم كه رنج بسياري در نبود مادر كشيده بود در صلح و آرامش برگزار شود. در آن روز مجلس ما در باشگاه بانك صنعت و معدن برگزار شد و به دليل كسالت آقاي خاتمي كه همان روز خبر سرطان همشيره مرحومه را شنيده بودند ايشان بعد از جاري کردن خطبه ی عقد مجلس را ترك كردند و قطعا در يك مكان دولتي عروسي مختلط برگزار نمي شود؛ لذا بنده كليه ی افرادي كه در پخش تصاوير اختصاصي خانوادگي ما در شبكه هاي اجتماعي در مراسم عروسي تنها فرزندم كه در ارديبهشت سال ١٣٩٢ برگزار شده بود دخيل بوده اند را به پاي ميز محاكمه خواهم كشاند. من معتقدم هنوز قضات مجرب و با تعهد در ايران هستند كه تعرض به حريم خصوصي افراد را بر نمي تابند و با جديت و حدت و شدت به اينگونه تعرضات رسيدگي خواهند کرد و پاسخ محكمي خواهند داد؛ با تمام احترامم براي كسانى كه در برابر پخش عكس ها و اخبار شخصى به هر دليل سكوت مي كنند اعلام مي كنم كه بنده مانند آنان نخواهم بود و ساكت نخواهم نشست و اجراي عدالت رادر دستگاه قضايي پيگيرى خواهم کرد».

مهندس «هدايت الله آقايي»، از اعضای حزب کارگزاران نیز که پدر داماد است، در توضیحی در این باره نوشت: «ضمن تشكر از همه ی عزيزانى كه از عمل ضد اخلاقى برخى از كانال ها و سايت ها در پخش تصاوير خانوادگى مراسم عقد فرزندم در سال ٩٢ كه با حضور جناب آقاى سيد محمد خاتمى برگزار شد اعلام انزجار کردند، به اطلاع مي رساند با اينكه ديدن اين تصاوير توسط عموم باعث افتخار من و اعضای خانواده ام است، اما به دليل عمل خلاف قانون مسوولان اين رسانه ها و براى كمك به تحكيم حريم خصوصى افراد، مراتب را از طريق دستگاه قضايى پيگيرى خواهم كرد».

گفتنی است که روی 4 عکس منتشر شده از ازدواج «پارمیس طاهری» و «مصطفی آقایی» در برخی رسانه های داخلی و کانال های تلگرامی و دیگر شبکه های مجازی، علامت سایت مشهور خارجی «گتی ایمیجز» دیده می شود و به نظر نمی رسد که این عکس برای اولین بار در رسانه های داخلی منتشر شده باشد.

در 3 عکس که مربوط به قبل از عقد و زمان عقد است و خاتمی در آنها حضور دارد، زنان محجبه هستند و تنها در عکس آخر که خاتمی در آن نیست و به با توضیح خانم شهیدی، خاتمی دیگر در آن زمان در مراسم نبوده است، زنی بی حجاب دیده می شود.

از این مراسم در خود سایت گتی ایمیجز 17 عکس وجود دارد که در هیچ کدام از عکس های خاتمی، بی حجاب دیده نمی شود. عکس ها را طبق نوشته ی این سایت، «کاوه کاظمی»، عکاس خبری پیشکسوت گرفته و از او بیش از 10 هزار عکس از داخل و خارج کشور در این سایت منتشر شده است.

این عکس ها از دو سال پیش، یعنی از سالی که جشن عروسی برگزار شده، بر روی این سایت قرار دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. حالا به فرض که در گوشه ای از مراسم، خانمی هم بدون حجاب بوده باشه، مگه آقای خاتمی مسئول حجاب تمامی مهمانان این مراسم بوده؟! این همه علمای مسلمان در کشورهای غربی و حتّی کشورهای با اکثریت مسلمان که حجاب در اون ها اجباری نیست، کار و رفت و آمد می کنن! نگاه انسان باید پاک و عفیفانه باشه که قطعاً آقای خاتمی این چنین هستن.

    6
    5
    1. شما خیلی متاسفانه از قافله عقیبد. رئیس جمهور پیشین یك كشوری نمیتونه دهن كجی به قوانین كشورش كنه. فقط میتونم بگم به خاطره قدرت این اقایون چه جوان ها و زندگی های ر فدا كردن

      4
      6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا