خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرمانده سپاه: صحنه‌های خطرناک تمام شد

سرلشکر سلامی، فرمانده سپاه پاسداران گفت: صحنه‌های خطرناک تمام شده اگر چه صحنه‌های سخت وجود دارد ولی خطرناک نیست چرا که شما بسیجیان قوی شده‌اید.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار حسین سلامی در مراسم نمایش اقتدار بسیجیان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: این روزها عطر دل انگیز و رایحه باطراوت امام (ره) به واسطه میراث جاودانش یعنی بسیج در جامعه انقلابی پراکنده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان‌کرد: بعد امام (ره) نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در شرایط سخت و بحران‌ها سفینه امت اسلامی و ملت شریف و عزیز ایران را به ساحل فلاح و عزت و اقتدار و آزادگی و کرامت و حریت هدایت کردند.

سردار سلامی ادامه‌داد: همه می‌دانیم که بسیج برای این ملت چه دُر گرانبهایی است و خدا را شاکر هستم که امروز پس از نزول باران رحمت الهی، توفیق حضور در بین بسیجیان خراسان‌جنوبی، استان مردمان باوفا، سرزمین اندیشمندان و عالمان، دیار مرزداران مؤمن و غیرتمند و ولایتمدار را داشته باشم.

وی افزود: خراسان‌جنوبی سرزمین سردار شهید رحیمی، شهید ناصری، سردار شهید آهنی، شهید آخوندی و کاوه و هزاران شهید پرآوازه دیگر است که عطرشان طراوت معنوی و نشاط الهی و شادابی ملکوتی را برای مردمان به همراه می‌آورد.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بسیج محصول درخشش نور الهی بر ضمیر و اندیشه و ذهن امام (ره) بزرگوارمان بود که با حکمتی الهی و ژرف اندیشی نسبت به مخاطرات پیش روی انقلاب به یک اعجاز ذهنی دست زد و نهال بسیجی را در سرزمین ایران کاشت.

سردار سلامی با بیان اینکه بسیج در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستاده است، گفت: بسیج فرمول حل مسائل خطیر و سرنوشت ساز جامعه است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه بسیجیان در هر صحنه‌ای فعال هستند، گفت: بسیج نسخه آرامش ملی است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج یک موهبت الهی است، اظهار کرد: هر مخاطره سختی را به برکت حضور فداکارانه بسیج به یک فرصت برای شکوفایی اسلام و سربلندی اسلام تبدیل می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بسیجیان تیرهای بلا را به جان خریدند تا قامت مردمان سرزمینشان استوار بماند، گفت: جنگی که هشت سال بر ملت ایران تحمیل شد یک نقشه جهانی سیاسی بود و بعد از آنکه انقلاب، استقلال و آزادی را به ارمغان آورد همه شیاطین بزرگ و کوچک از شرق و غرب در یک توطئه جهانی همدست شدند وگرنه صدام به تنهایی نمی‌توانست در این مسیر حرکت کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ هشت ساله در ابعاد جهانی بر ملت ایران تحمیل شد ولی وقتی بسیج به میدان این رزمگاه بزرگ و عظیم آمد تا خطری سنگین را از این ملت دور کند، موازنه به نفع ایران به هم خورد.

سردار سلامی با اشاره به اینکه در یک نگاه همه ملت ایران بسیجی هستند، اظهار کرد: بسیج از ملت و ملت از بسیج جدا نیست و این راه شکست‌ناپذیری مردم شریف ایران اسلامی در برابر مشکلاتی است که به آن رو به رو بوده است.

وی بیان‌کرد: ما از یک جنگ سخت و خطرناک تنها به واسطه حضور دریای پرخروش بسیج گذشتیم و این دریا هیچگاه پایان نخواهد یافت و هر روز رویش‌های دل‌انگیزی دارد.

تکثیر فرهنگ بسیج در جهان

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج در سرزمین‌های دیگر تکثیر شد، گفت: در صحنه‌های متعدد دیگر چون تحریم‌های اقتصادی اقدامات ارزشمندی انجام داد و پرچم‌دار اقتصاد مقاومتی شد.

سردار سلامی با بیان اینکه بسیج در برابر تهاجم فرهنگی دشمن ایستاد و فرهنگ اسلام و جهاد و روح آزادگی را ترویج کرد، ادامه‌داد: هر مشکلی که برای ملت پیش آمد، بسیج اولین نهادی بود که بی توقع در آن میدان حضور یافت.

وی گفت: بسیج آوار مشکلات را از روی دوش مردمان این سرزمین بر می‌دارد که این مهم را در سیل‌ها و زلزله‌ها و مقابله با بیماری کرونا می‌توان دید و از این جهت در حقیقت بسیج فرمول حل مسائل ما و نسخه آرامش ملت است.

دشمن در حال زوال است

فرمانده سپاه گفت: در مقابله با محرومیت‌ها و رنج‌ها آنان که فرهنگ انفاق را ترویج کرده و به یاری مردمان نیازمند می‌شتابند، بسیجیان و گروه‌های جهادی هستند که امواج تعاون آنان در جای جای این کشور پیچیده است.

سردار سلامی با اشاره به اینکه بسیج هیچگاه مشق عقب نشینی نکرده است، اظهار کرد: بسیج همواره رو به جلو حرکت کرده و در آینده نیز از شما به نیکویی و با عزت و سربلندی یاد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تا پیروزی راه زیادی باقی نمانده است، یادآور شد: برای رسیدن به موفقیت باید حول محور ولی فقیه بایستیم و تجربه ما و وعده سنت و جاری الهی این است که باید قوی باشیم تا به پیروزی برسیم و هر ملتی تسلیم شد، ذلیل می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن در حال زوال است، گفت: بسیج جبهه وسیع گشوده و دشمن را در جبهه‌های مختلف دنبال می‌کند.

سردار سلامی گفت: صحنه‌های خطرناک تمام شده اگر چه صحنه‌های سخت وجود دارد ولی خطرناک نیست چرا که شما بسیجیان قوی شده‌اید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا