خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استراماچونی گزینه اول استقلال ؟ احتمال بازگشت جذاب مرد ایتالیایی

پس از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال، بحث نیمکت تیم قهرمان لیگ برتر بدل به بحثی داغ شده است و حالا دوباره شنیده‌ می‌شود که استراماچونی گزینه اول استقلال است.

به گزارش انصاف ورزشی، آندره‌آ استراماچونی مرد ۴۶ ساله و خوشتیپ ایتالیایی که سه فصل پیش هدایت آبی‌پوشان پایتخت را بر عهده داشت و به ناگاه این تیم را ترک کرد، حالا و پس از رفتن فرهاد مجیدی دوباره بدل به انتخاب اول نیمکت استقلال شده است.

خبرگزاری فارس با مطرح کردن این ادعا نوشت:

« شب گذشته افراد مورد اعتماد باشگاه استقلال راهی کشور امارات شدند تا با چند گزینه برای هدایت تیم در فصل جدید لیگ برتر به مذاکره بپردازند؛ البته استقلال نماینده‌ای نیز در کشور امارات دارد که در کنار افراد اعزامی، تیم مذاکره کننده باشگاه را تشکیل می‌دهند.

آندره‌آ استراماچونی و رزوان لوچسکو، دو گزینه پررنگ و جدی باشگاه استقلال برای هدایت تیم هستند اما با توجه به شناخت استراماچونی ازفوتبال ایران و تیم آبی‌پوش پایتخت، مدیران باشگاه نظر ویژه ای روی [او] دارند. به همین خاطر قرار است در این مذاکرات برای توافق بر سر مطالبات این مربی ایتالیایی نیز صحبت کنند و باید دید که این بخش از مذاکره چگونه پیش خواهد رفت.

به جز این دو گزینه، یکی دو انتخاب دیگر نیز روی میز مدیران باشگاه استقلال قرار دارد که مذاکره با آن‌ها منوط به تعیین تکلیف مذاکره با مربیان ذکر شده است.

قرار است با توجه به زمان کم تا شروع فصل جدید و نقل و انتقالات، باشگاه استقلال نهایتا تا سه شنبه این هفته تکلیف انتخاب سرمربی خارجی را مشخص کند و  در صورتیکه مذاکرات با خارجی‌ها به هر دلیلی به سرانجام نرسد، این باشگاه به سراغ گزینه‌های ایرانی خواهد رفت. باشگاه استقلال تا کنون هیچ صحبتی با گزینه‌های داخلی نداشته است.»

استراماچونی گزینه اول استقلال ؟ احتمال بازگشت جذاب مرد ایتالیایی

همچنین «خبرگزاری تسنیم» نیز، در خصوص شروط بازگشت سرمربی سابق اینتر میلان نوشت:

«در مذاکراتی که بین استراماچونی و استقلال انجام شد، این مربی خواستار تعیین تکلیف مطالبات قبلی خود شده است. مدیران باشگاه به سرمربی سابق اینترمیلان اعلام کرده‌اند؛ زمانی که CAS (دادگاه حکمیت ورزش) رأی را صادر کند، مطالباتش براساس آن پرداخت می‌شود. موضوع بعدی، بستن قرارداد محکم با استقلال است تا حقوقش سر موعود پرداخت شود. در واقع او خواستار تضامین لازم برای وجه پرداخت پولش شده است. سومین درخواست استراماچونی پیش پرداخت قراردادش بوده که گفته می‌شود رقم سنگینی است.

مسئولان استقلال در تلاش هستند تا هر چه زودتر تکلیف مذاکرات با سه گزینه اصلی‌ خارجی را مشخص کنند و اگر به نتیجه‌ای نرسند برای اینکه زمان را از دست ندهند، سراغ گزینه داخلی خواهند رفت.»

حال باید دید مرد محبوب استقلالی‌ها که روزگار خوشی را نیز در الغرافه قطر نمی‌گذراند، به نیمکت داغ مدافع  عنوان قهرمانی فصل بعد لیگ برتر بازمی‌گردد یا خیر.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا