خرید تور تابستان ایران بوم گردی

در دانشگاه دامغان چه می‌گذرد؟

متنی ارسالی به انصاف نیوز درباره‌ی تجمعی در دانشگاه دامغان در پی می‌آید:

تجمع عده‌ی زیادی از دانشجویان دانشگاه دامغان بابت مسایل صنفی و رفاهی و آموزشی صورت پذیرفت، جریانی در این چندسال بارها شاهد آن بوده‌ایم. درست این مشکلات از جایی شروع می‌شود که در سال 92 دانشجویان به دلیل مشکلات فراوان و عصبانیت شدید از دست رییس وقت (جناب آقای دکتر حقیقی اصل) دست به تحصن و اعتراض میزنند و خواستار یک ریاست با تفکری جدید می‌شوند. اما متاسفانه ریاست فعلی با کمک ریاست قبل و برخی مسوولان روی کار می‌آیند و نکته‌ی دردناک‌تر برای دانشجویان در اینجا است که با آمدن دکتر بصیری و انتخاب ایشان به عنوان ریاست دانشگاه دامغان نه تنها مشکلات حل نشد بلکه مجدد با سیاست‌های رییس وقت به کار خود ادامه داد و روز به روز مشکلات بیشتر شد اما آقای دکتر بصیری بدون اعتنا به وضعیت بد رفاهی دانشجویان به ادامه‌ی کار خود به صورت مخفیانه و آشکارا با جناب آقای دکتر حقیقی اصل تن دادند و ایده و تفکر جدیدی را دنبال نکردند.

همین امر باعث تجمع دانشجویان در اوایل سال 94 به دلیل بی کیفتی غذا، در اواخر سال 94 به دلیل بی حرمتی به دانشجویان، دعواها و مرافه‌های نمایندگان دانشجویی در جلسات مختلف با دکتر بصیری به خاطر سیاست‌های اشتباه ایشان در امر اداره دانشگاه و در آخر، تحصن بزرگ روز 96/8/6 که باز هم به دلیل مشکلات عدیده‌ی دانشجویان از جمله تغذیه‌ی آنان و مسمویت‌های دانشجویان در چند ماهه‌ی اخیر و ادامه‌دار بودن آنها، مشکلات از جمله گرفتن به ناحق پول واحد از دانشجویان روزانه و عدم بازگرداندن آنها به دانشجویان و خیلی مشکلات فراوان دیگر انجام گرفت.

دانشجویان در این تجمع بر این باور بودند که دیگر با وجود مسوولان بی کفایت به جایی نخواهند رسید و منتظر یک نتیجه‌ی منصفانه از مراجع بالاتر برای رسیدگی به این مسایل هستند.

سوالی که در ذهن دانشجویان مطرح شده است این است که مسوولان مربوطه از جمله ریاست دانشگاه، چندبار دیگر نیاز به این تجمعات دارند تا یک بار پاسخ قاطع برای آنها برای رفع مشکلاشان صورت پذیرد و چرا وقتی توان کمک و رسیدگی به این مشکلات را ندارند اجازه آمدن فردی لایق‌تر را نمی‌دهند.

در دانشگاه دامغان چه می‌گذرد؟

در دانشگاه دامغان چه می‌گذرد؟

در دانشگاه دامغان چه می‌گذرد؟

در دانشگاه دامغان چه می‌گذرد؟

در دانشگاه دامغان چه می‌گذرد؟

در دانشگاه دامغان چه می‌گذرد؟

انتهای پیام

بانک صادرات

یک پیام

  1. دعوا و مرافه؟! یا مرافعه؟ امروز تو نمایشگاه پرسیده بودین آیا انصاف نیوز امنیتی هست؟ همین نمونه از اشتباه ها کافیه تا مطمئن شم امنیتی هست و رای امروزم درست بوده!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا