خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک مقام نظامی: در انتظار یک اَبَر تحول بزرگ هستیم

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با رهبری خرمندانمه مقام معظّم رهبری در قرن هجری شمسی جدید در انتظار یک ابرتحول بزرگ هستیم و آن اینکه ملت‌های مسلمان با تکامل دولت اسلامی و تحقق همه جنبه‌های مردمسالاری اسلامی و جامعه پردازی همانطور که از الگوی دفاعی ملت ایران در دوران دفاع مقدس نسخه گرفتند و جبهه مقاومت را تشکیل دادند، از الگوی دولت سازی ملت ایران در گام دوم انقلاب نسخه خواهند گرفت و دولت‌های مسلمان در کنار ملت بزرگ ایران و جمهوری اسلامی قرار خواهند گرفت و یک ابرتحول بزرگ یعنی تحقق تمدن نوین اسلامی در مقابل چشمان ما رقم خواهد خورد.

به گزارش فارس، سردار سلیمانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز (5 آذر) تهران با تبریک هفته بسیج و سالروز نیروی دریایی ارتش و گرامیداشت یاد دانشمند شهید فخری‌‌زاده گفت: بعد از تصرف لانه جاسوسی در 13 آبان سال 58 امام راحل فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند. ملت بزرگ ایران با صدور این فرمان از یک تشکیلات گسترده و بزرگ و مردم‌پایه برخوردار شد. از همان روزهای تأسیس بسیج،‌ نقش‌آفرینی این تشکیلات مردمی برای ملّت ایران و ملّت‌های مسلمان آشکار شد؛ چه در قبل از تجاوز رژیم بعثی و خصوصاً در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ملّت ایران.

وی ادامه داد: شجره طیبه الهی بسیج در همه زوایای دفاع مقدس حاضر شد، در میدان‌های نبرد و در پشت جبهه‌ها. در میدان‌های نبرد حضور فرزندان داوطلب ملت ایران نبرد عاشورایی و علوی را شکل داد و متکتب دفاعی را خلق کرد و دشمن را در تجاوز ناکام گذاشت و تجاوز سهمگین را تبدیل به گنجینه تمام ناشدنی برای انقلاب و ملت‌های مسلمان کرد.

سلیمانی افزود: تهدید بزرگ حمله به ایران با حضور فرزندان ملت ایران و تقدیم ده‌ها هزار شهید، جانباز و آزاده تبدیل به فرصت تاریخی شد که امروز ملت‌های مسلمان از این مکتب الگو گرفته و جبهه‌های مقاومت را در مقابل صیونیست و نظام سلطه شکل داده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج عمومی ملت ایران به فرمان رهبر معظّم انقلاب در عرصه‌های مختلف شکل گرفت و در هر جایی که ملت ایران نیاز به حضور نیروهای داوطلب و ایثارگر داشت ازجمله در مقابل حوادث و بلایای طبیعی این بسیح بود که وارد میدان می‌شد، گفت: در سازندگی و پیشرفت کشور، بسیج از سال 79 با فرمان رهبر معظّم انقلاب با تشکیل بسیج سازندگی وارد میدان شد. همچنین در احداث زیرساخت‌های مناطق محروم بخصوص روستاها و در توسعه فرهنگ دفاع مقدس و نشر آثار شهدا و ایثارگران بسیج وارد میدان شد.

سلیمانی با بیان اینکه اکنون وارد مرحله تمدن‌سازی شده‌ایم گفت: با رهبری خرمندانمه مقام معظّم رهبری در قرن هجری شمسی جدید در انتظار یک ابرتحول بزرگ هستیم و آن اینکه ملت‌های مسلمان با تکامل دولت اسلامی و تحقق همه جنبه‌های مردمسالاری اسلامی و جامعه پردازی همانطور که از الگوی دفاعی ملت ایران در دوران دفاع مقدص نسخه گرفتند و جبهه مقاومت را تشکیل دادند، از الگوی دولت سازی ملت ایران در گام دوم انقلاب نسخه خواهند گرفت و دولت‌های مسلمان در کنار ملت بزرگ ایران و جمهوری اسلامی قرار خواهند گرفت و یک ابرتحول بزرگ یعنی تحقق تمدن نوین اسلامی در مقابل چشمان ما رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب، محوریت با جوانان و تکیه بر امید به آینده و تفکر بسیجی است، گفت: باید با تکیه بر طرفیت‌های فراوان و تجریه‌های تاریحی ملت ایران کشور جهش پیدا کند. این مسیر آغاز شده است و بسیج در گام دوم انقلاب با تحقق «بسیج نوین گام دوم» پیشقراول این حرکت بزرگ در امتداد تحقق تدابیر رهبر انقلاب خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین از بسیجیان استان تهران و سپاه محمّد رسول‌الله(ص) در مقابله با کرونا و نهضت کمک‌های مومنانه در دو سال اخیر تشکر کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ابرتحول یعنی چه?
    !!!!انچه من فکرمی کنم,شما هم …..!!!!
    واقعاعجب ایمانی( )دارند,برخی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا