خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مواد فروشی در برخی ایستگاه‌های اتوبوس

ایستگاه‌های بی آرتی خیابان دماوند تهران از ایستگاه فرودگاه گرفته تا ایستگاه امام حسین، از صبح حدود ساعت 7 تا حوالی بعدازظهر پر از معتادان بدفرم و فروشندگان موادمخدر است.

یکی از مردمی که روزانه از اتوبوس بی‌آرتی این خطوط استفاده می‌کند به انصاف نیوز می‌گوید: «بارها به پلیس 110 زنگ زده‌ایم اما اقدامی صورت نگرفته است. وقتی از این تماس‌ها نتیجه نگرفته‌ایم مراتب را از طریق تلفن 197 به بازرسی نیروی انتظامی گزارش دادیم و آنها گفتند رسیدگی می‌کنیم اما باز هم برخوردی با این معتادان و فروشندگان صورت نگرفت».

این معتادان همچنین خیابان شهید حسین غفاری را به محلی برای مصرف مواد مخدر تبدیل کرده‌اند که چهره زشت و ترسناکی به این خیابان داده است.

یکی از اهالی می‌گوید در یکی از دیگر مناطق تهران، یکی از متصدیان دریافت بلیت که می‌خواسته با این افراد برخورد کند توسط یکی از آنها چاقو خورده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

  1. با سلام و تشکر از این مطلب که نوشتید. باید بگویم متأسفانه این افراد مواد فروش که خود نه تنها مواد مصرف نمی کنند بلکه سیگار هم نمی کشند روزانه میلیون ها تومان در ایستگاه و حتی داخل اتوبوس مواد می فروشند و هیچکس هم جلودار آنها نیست. اینها سالهاست به این شغل مشغول هستند. جالب است بدانید کنار ایستگاه فرودگاه یک باجۀ پلیس راهنمایی وجود دارد و این مواد فروشها براحتی و در مقابل پلیس به این کار مشغول هستند و در کمال آرامش و امنیت بصورت شبانه روزی به کار خود ادامه می دهند. افرادی هم که مواد می خرند در همان ایستگاه یا اطراف آن و حتی بالای پل هوایی عابر پیاده به کشیدن آن مبادرت می ورزند و هیچکس هم جرأت نمی کند به آنها اعتراض کند.
    راستی این ستاد مبارزه با مواد مخدر که سالها از بودجه بیت المال ارتزاق می کند و پلیس به عنوان برقرارکننده امنیت عمومی در جامعه کجا تشریف دارند؟ مطمئن هستم از این مسائل اطلاع دارند ولی چرا اقدامی نمی کنند واقعاً نمی دانم! از زمانی که معتاد را بیمار معرفی کرده اند اینها جری تر و پر رو شده اند.
    ان شاءالله ضمن درج این مطلب باز هم در اینخصوص بنویسید شاید مسئولین از خواب غفلت بیدار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا