خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خطاب به سردبیر خبرگزاری فارس

حسام الدین رها (نام مستعار)، عضو بخش تحلیلی انصاف نیوز در یادداشتی خطاب به سردبیر خبرگزاری فارس نوشت:

جناب آقای محسن مهدیان

سردبیر محترم‌ خبرگزاری فارس

چند وقتی است که مطالب شما را پیگیری می‌کنم.

در این چند روز که بحث اعتراض به اعدام سه جوان متهم به حوادث آبان‌ماه منتشر شد و هشتگ #اعدام_نکنید در فضای مجازی ‌ترند شد باز مانند قبل قلم را برداشته و برای “ماله کشیدن” بر روی خطای مقصرین اصلی وارد میدان شدید.

در این‌مدت‌رفتارهای “منافق گونه‌ای ” از شما دیدم، رفتارهایی که ظاهرانقلابی دارد اما در اصل به دنبال ضربه به نظام‌ جمهوری اسلامی هستید.

امیر مومنان، علی علیه اسلام درباره رفتارمنافقان اینطور توصیف دارد: “دائماً در حال رنگ عوض کردن و غوطه خوردن در آشوبها می‌باشند و هدف آنان قرار دادن شما در سختی‌ها و حوادث سنگین است و برای شما از هر طرف کمین می‌گیرند. دل‌های آنان بیمار است و چهره‌های آنان پاک نما.”

بیایید درباره موضوع همین سه جوان صحبت‌ کنیم.

خبرگزاری فارس تحت ‌مدیریت شما خبری منتشر کرد درباره‌ ماهیت ‌این‌ سه جوان مدعی شد که در سرقت مسلحانه حضور داشتند، فیلم‌های آنان را به رسانه‌های ضد انقلاب ارسال می‌کردند و  رابط گروهک ‌تروریستی منافقین بوده‌اند”.

سئوال این است، چرا این اطلاعات قبلاً منتشر نشده بود؟ سخنگوی قوه قضاییه چرا سخنی درباره آن‌ نگفته بود؟ و اصلاً شما چطور به این‌اطلاعات دست پیدا کردید؟

آقای مدعی عدالتخواهی، می‌دانی قاضی پرونده این ‌متهمان چه کسی بوده است؟ حتماً می‌شناسید، چند وقت پیش بود که ماجرای پرونده متهمین ترور دانشمندان هسته‌ای رسانه‌ای شد و از آن افتضاح رونمایی شد که ‌نمی‌خواهم اینجا دوباره بازخوانی کنم، پس چطور می‌توانید انتظار داشته باشید که افکار عمومی این‌حرف ها و اتهام‌ها را قبول کنند؟

به طور حتم این‌ آیه قران کریم‌ را مطالعه نکردی که‌فرمود: “ای اهل ایمان! اگر فاسقی خبری برایتان آورد، خبرش را بررسی و تحقیق کنید تا مبادا از روی ناآگاهی، گروهی را آسیب و گزند رسانید و بر کرده خود پشیمان شوید ”

سردبیر، اهل ایمان هر خبری را باور نمی‌کنند، مخصوصاً خبری که ‌مرتبط با جان‌ بنده‌های خدا باشد.

و باز آمدی ماله بکشی و در صفحه‌ی خود همان ‌اتهام را تکرار کردی و  معترضین را تهدید کردی که “این ‌اسامی باید ثبت شود”.

برای چه “ثبت شود” که چه کارشان‌کنید؟

باز گریزی می‌زنم به علی (ع): “سخن می گویند، تا مردم را به اشتباه بیندازند، و توصیف می‌کنند و باطل را با آن می‌آرایند و یا حق را با آن تیره و زشت می‌سازند”

آقای سردبیر هر چه به زبانت می‌آید را بلند نگو، چون ‌ماهیتت رو می‌شود: “و منافق هر چه به زبانش آید بگوید، نمی‌فهمد چه سخنی برای او سودمند و کدام گفتار برای او زیان‌آور است”

بگذریم …اما یک ‌خبر خوب‌ منتشر شد و امیدها بازگشت و آن اینکه رییس قوه قضاییه جلوی اجرای حکم را گرفته، بعد خبرگزاری ‌تحت امر شما به سرعت ‌به دنبال تکذیب خبر بود، انگار دلتان ‌نمی آمد که اینها پای‌ چوبه دار نروند.

“حسادان رفاه و آسایش مردم و تقویت کننده بلا و مصیبت و نومید کنندگان امیدواران هستند. در هر راهی (که در حیات اجتماعی برای سعادت انسان‌ها کشیده شده است) افتاده‌ای را بر خاک هلاکت افکنده‌اند. ”

ناراحت ‌نشو، امام علی تو را نمی‌گوید، منافقین را می‌گوید و نمی‌دانم چرا اینقدر رفتارهای شما شبیه این‌جماعت‌است.

بعد خبر آمد که تازه به وکلا اجازه دسترسی به پرونده متهمین را داده‌اند، خنده دار است که بعد از صدورحکم این اتفاق افتاده است، کاری به این‌ هم ندارم که وکلا تمامی این اتهام‌هایی که شما و دار و دسته‌تان زده‌اند را رد کرده‌اند.

اما باز با پررویی تمام که حتی “سنگ‌ پای قزوین” هم آن را ندارد طلبکارانه نوشته‌اید که اگر توییت #اعدام_نکنید ترند نمی‌شد، ترامپ در این باره موضع نمی‌گرفت،

جمله‌هایت را یکبار دیگر مرور کنیم: “به نتیجه هشتگ تان خوب نگاه کنید. خواستید رحمت نظام را مطالبه کنید، ولی نظام را شیطانی و جلاد تصویر کردید. آسوده‌اید؟ آرامش دارید؟ عدلیه به حکم قانون یا حکم را اجرا می‌کرد و یا به درخواست موکلین اعاده دادرسی می‌داد. اما نتیجه هشتگ شما شد صف کشی شیطان و دیگر جلادان و آدم کش های عالم علیه جبهه حق. جای جلاد و شهید عوض نشد؟ به حکم وجدان تا ابدیت شرمگین خواهید ماند”

اصلاً متوجهی که چه نوشتی؟ به طور حتم متوجهی، می‌گویی عدلیه به حکم قانون یا حکم را اجرا می‌کرد و یا به درخواست موکلین اعاده دادرسی می‌داد، خودت را مسخره کرده‌ای یا ملت را؟ عدلیه اگرحواسش بود که پرونده را به دست آن قاضی نمی‌سپرد، اگرفشار افکار عمومی نبود که اعاده دادرسی وکلا پذیرفته نمی‌شد.

میگویی نتیجه هشتگ شما شد صف کشی شیطان و دیگر جلادان و آدم کش های عالم علیه جبهه حق، واقعاً؟ به جهنم که ترامپ و آن ور آبی‌ها چه می گویند، یکبار دیگر “آژانس شیشه‌ای ” را ببین، از ترس حرف ‌ترامپ باید سه جوان را بالای دار ببرند؟ می‌دانی مقصر اصلی کیست؟ مقصر آن‌ قاضی است که این‌حکم را داده، پرونده‌ای به ظاهر دزدی را تبدیل به یک ‌پرونده امنیتی کرده، ماشالله سابقه زیادی هم در این کارها دارد، به جای اینکه دهنت را باز کنی و به ملت توهین کنی، اگرجرات داری برو از سناریو نویسان این‌پرونده که می‌خواستند از جمهوری اسلامی چهره جلاد بسازند مطالبه کن، که البته تو جرات نداری چون ماموریتت در همین راستاست که ‌ایران را ضعیف کنی.

“مردی که منافق است و تظاهر به ایمان دارد، خود را در پوشش اسلام نشان می‌دهد، گناه را گناه نمی‌داند (از انجام آن ابائی ندارد) و از معصیت پروا ننماید.”

مشکل اینجاست که شما رفتارهایتان ‌را گناه‌ نمی‌دانید و هر تهمتی خواستید به طرف مقابل می‌زنید.

آقای مدعی دفاع از جمهوری اسلامی اگرهشتگ اعدام نکنید ترند شد و رسانه‌های ضد انقلاب آن را تبدیل به تیربار علیه جمهوری اسلامی کردن تقصیر قوه قضائیه است‌ که از اول منطبق با آیین دادرسی و عدالت با این‌پرونده برخورد نکرد، شابد این ‌سه تن گناهکار باشند اما زمانی که‌در یک‌فضای شفاف و به دور از اتهام‌زنی‌های امثال شده می‌خواهند حکم‌صادر کنند، نتیجه اش‌می شود این…

حالا این‌پرونده درس عبرتی‌می‌شود برای مسئولین تا بیشتر مراقب منافقین انقلابی نما باشند تا راست را دروغ جلوه ندهند.

و خداوند حکیم‌چه زیبا درباه منافقین‌فرمود: “پیش از این‌هم‌فتنه جویی می‌کردند و امور را بر تو وارونه و دگرگون می‌ساختند”

اعدام نمی‌شوند؟

«عکس‌العمل‌ها به کمک وکلای متهمان آمد»

توقف حکم اعدام سه متهم آبان: دوباره بررسی می‌شود

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به طرف کلی فحش و منافق گفتی اما خودت حالا اصن بگو از روی ترس، منافقانه با اسم مستعار براش مطلب نوشتی حالا نترس اگه تو رو نمیگیرن ک برات هشتک بزنن

    4
    4
      1. بله ممنون که میفرمایید من رو هم مسه اون(که حالا مهم هم نیست کی و چی هست) نمیگرن!!!!!!!!!
        حقیقت جان اینکه اون کیه یا رها کیه مهم نیست اما برای نقد یک رفتار یا حرکت یا نوشته یا اصن شخصبت نباید نقدکننده مسه نقد شونده شود

  2. وقتی با خبرگزاری فارس و کیهان و جوان و ۹ دی و امثالهم دهان به دهان میشویم در واقع آنها را به عنوان بخشی از جامعه رسانه ای ایران و جهان به رسمیت میشناسیم که آنها بازتاب دهنده واقعیت در جامعه هستند اگرچه که مدیران و نویسندگان آن برداشت متفاوتی از وقایع در مقایسه با ما دارند. اما روش آنها دروغ پردازی و وارونه جلوه دادن واقعیت است. به عنوان نمونه اگر تظاهراتی به دلیل گران شدن بنزین و یا ادعای تقلب در انتخابات و فقدان آزادیهای فردی و اجتماعی برگزار شود این نشریات این وقایع را نقشه آمریکا و اسراییل و سلطنت طلبان و منافقین علیه امنیت ملی قلمداد میکند و صفحات زیادی را در این مورد سیاه میکنند که اصل قضییه اعتراض مردم را به خیال خود لوث کنند. این ها را حتی نمیتوان صدای محافظه کاران قلمداد کرد چه بسا که نشریات بسیاری هستند که انعکاس صدای این بخش از حامعه هستند و به تنوع آرای فرهنگی در جامعه کمک شایان توجهی میکنند. از نوشته این افراد به مانند مرد خشمگینی که چاقو در دست گرفته و هل من مبارز میطلبد باید فقط دور شد. جتی جناح راست هم آنها را جدی نمیگیرند.

    3
    3
  3. بله ممنون که میفرمایید من رو هم مسه اون(که حالا مهم هم نیست کی و چی هست) نمیگرن!!!!!!!!!
    حقیقت جان اینکه اون کیه یا رها کیه مهم نیست اما برای نقد یک رفتار یا حرکت یا نوشته یا اصن شخصبت نباید نقدکننده مسه نقد شونده شود

  4. کاری به این قضیه اعدام ندارم ولی مطمئنا دی و فارس و صدا وسیما و شورای نگهبان و بنیادها و امثالهم اگر هم منافق نباشند بی شک نعمت بزرگی برای منافقین هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا