خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برگزاری کنسرت خوانندگان در کیش در دوران شیوع کرونا

رپورتاژآگهی

در نیمه اول سال 1398 مجور برگزاری 270 کنسرت حضوری با تعداد 520 نوبت صادر شده بود که این آمار در نیمه اول سال 1399 به 16 مجوز 30 نوبتی کاهش پیدا کرد. البته با این تفاوت که مجوزهای صادر شده برای اجرای آنلاین، به صورت حضوری نبودند و تمامی اجراها باید آنلاین پخش می‌شدند.
با همه‌گیری ویروس کرونا و لغو کنسرت‌های موسیقی پاپ در کلان‌شهرها و دیگر شهرستان‌ها، تعدادی از خوانندگان با استفاده از فضای مجازی اعتراض خود را اعلام کردند.
دومین راه چاره خوانندگان برای اجرای زنده آهنگ های جدید خود، استفاده از پلتفرم‌های داخلی یا رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام بود که با شکست مواجه شد. حمایت نشدن خوانندگان از طرف پلتفرم‌های داخلی، سرعت و پهنای باند نامناسب اینترنت ایران از بزرگترین دلایل شکست برگزاری کنسرت‌های انلاین بود.
افزایش بیش از حد کاربران از بستر اینستاگرام باعث شد تا این پلتفرم به بهترین رسانه برای تبلیغات خوانندگان تبدیل شود.

تعداد زیادی از موسسات موسیقی و مدیران پخش با استفاده از تبلیغات پرهزینه در شبکه اجتماعی اینستاگرام، موفق شدند خوانندگان جدید را بیشتر در بین مردم معروف کنند. زانکو یکی از جدیدترین خوانندگان موسیقی پاپ، با انتشار آهنگ‌های ضعیف و کم ارزش از لحاظ هنری، تنها با استفاده از تبلیغات اینستاگرامی توانست به یکی از پرشنونده‌ترین خوانندگان ماه‌های گذشته موسیقی پاپ شود و روند صعودی خود را نیز در این مسیر حفظ کند.
عدم امکان برگزاری اجرای زنده آنلاین با کیفیت، باعث شد تا کیش به عنوان یکی از مناطق گردشگری و زیبای کشور به قطب موسیقی ایران تبدیل شود. با بهتر شدن وضعیت جانباختگان ویروس کرونا و افزایش تعداد افراد واکسینه شده باعث شده تا تعداد خوانندگان زیادی برای اجرای زنده آهنگ های شاد خود، جزیره کیش را انتخاب کنند.
اگر علاقه‌مند به حضور در کنسرت های حضوری جزیره کیش باشید، حتما مشاهده کرده‌اید که خوانندگان معروف ایران مانند بهنام بانی، علیرضا طلیسچی، بابک جهانبخش، آرون افشار، مسعود صادقلو، اشوان و محسن ابراهیم زاده در جزیره کیش کنسرت های حضوری برگزار می‌کنند.

برخی از خوانندگان نیز با استفاده از شرایط آرام و مساعد کشورهای همسایه ایران، مانند ترکیه، کنسرت‌های خود را در خارج از کشور برگزار می‌کنند که نسبت به کنسرت‌های داخلی از استقبال کمتری برخوردار شدند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا