خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول و منچستر سیتی 24 مهر 1401

پخش زنده لیورپول و منچستر سیتی 24 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند.

امروز و از ساعت 19:00 به وقت ایران، لیورپول در ورزشگاه قدیمی آنفیلد میزبان منچسترسیتی وحشتناک پپ گواردیولا است که تا اینجای فصل شکستی نداشته است! برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و منچستر سیتی 24 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لیورپول و منچستر سیتی 24 مهر 1401

پخش زنده لیورپول و منچستر سیتی 24 مهر 1401

شاید برخی بگویند مهمترین بازی امروز، الکلاسیکو رئال و بارسا است، اما تردیدی نباید داشت که بازی لیورپول و منچستر سیتی در سالیان اخیر به یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل فوتبال‌های اروپایی بدل شده،‌ خصوصا که دو تن از بهترین مربیان تاریخ فوتبال این روزها روی نیمکت دو تیم نشسته‌اند و عملکرد بسیار خوبی در سالیان اخیر ثبت کرده‌اند.

دو تیم البته امسال برخلاف همیشه عملکرد مشابهی ندارند و رقیبان نزدیک هم نیستند! لیورپولی که فصل را با پیروزی 3 بر 1 برابر سیتی در چریتی شیلد اغاز کرد و یک جام را همان ابتدا از سیتی گرفت، به نظر تیم قدرتمندی در لیگ جدید می‌رسید،‌ اما در لیگ و لیگ قهرمانان آنطور که باید و شاید ظاهر نشد و حالا بعد از گذشت 10 هفته، با 10 امتیاز در رده یازدهم جدول است، حال آنکه سیتی پپ گواردیولا با 7 برد و 2 تساوی با 23 امتیاز پشت سر آرسنال 24 امتیازی در رده دوم جدول جای گرفته است.

سیتی در 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها 4 برد و 1 تساوی داشته اما لیورپول 3 برد، 1 تساوی و 1 شکست ثبت کرده است. در 5 تقابل آخر دو تیم نیز لیورپول 2 بار پیروز شدهف دو بازی به تساوی انجامیده و 1 بازی هم با برتری سیتی به پایان رسیده است. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و منچستر سیتی 24 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا