خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آرش آقایی دوباره ایران

آرش آقایی جودوکار ایرانی که برای تیم ملی جمهوری آذربایجان مبارزه می کرد، تصمیم به بازگشت گرفت.

به گزارش “ورزش سه”، آرش آقایی دارنده چندین مدال ر در مسابقات جودوی قهرمانی کشور و مدال برنز مسابقات جوانان جودو قهرمانی آسیا، نزدیک به دو سال برای تیم ملی جودوی کشور جمهوری آذربایجان مسابقه داد، بار دیگر تصمیم به بازگشت به ایران گرفته است.

این جودوکار ایرانی با حضور در فدراسیون و دیداری که با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون داشت، تصمیم گرفت تا از این پس زیر پرچم ایرانی و برای تیم ملی جودومسابقه دهد.

این خبر در حالی از سوی فدراسیون جودو اعلام کرده که تیم ملی جودوی ایران با رای فدراسیون جهانی تا حدود دو سال دیگر نمی تواند در میادین بین المللی حاضر شود؛ اگرچه فدراسیون جودو همچنان به رای دادگاه CAS امیدوار است.

آرش آقایی در این باره گفت: بنا به مشکلاتی که برای من در آن مقطع پیش آمده بود، ناچار شدم به مدت دو سال برای تیم ملی جودو کشور آذربایجان مبارزه کنم، اما سرانجام تصمیم گرفتم برای آینده خود برنامه ریزی دقیق تری کنم. امروز صحبت های خوبی با آرش میراسماعیلی داشتم و توافقات خوبی نیز صورت گرفت. طبق توافقاتی که با ریاست فدراسیون داشتیم از امروز در خدمت تیم ملی جودوی ایران خواهم بود و در مسابقات بین المللی با لباس تیم ملی جودو ایران و زیر پرچم سه رنگ کشورعزیزمان مبارزه خواهم کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا