خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش روسیه به ادعای بن‌بست در مذاکرات احیای برجام

وزارت امور خارجه روسیه با صدور بیانیه‌ای با تأکید بر هدف مشترک مذاکره‌کنندگان «وین» برای احیای برجام، تأکید کرد، آن‌هایی که مدعی هستند مذاکرات به بن‌بست خورده، در اشتباه هستند.

به گزارش فارس، وزارت امور خارجه روسیه با صدور بیانیه‌ای درباره مذاکرات فعلی وین برای «رفع تحریم‌ها» علیه جمهوری اسلامی ایران و احیای برجام تصریح کرد که تمامی طرف‌های مذاکره‌کننده یک هدف را دنبال می‌کنند و آن بازگشت سریع توافق هسته‌ای به چارچوب توافق شده بدون هرگونه پیوست یا معافیت و اطمینان از تداوم اجرای برجام است.

نمایندگی روسیه در وین با انتشار یک پیام در صفحه توییتر در این خصوص نوشت که وزارت خارجه روسیه درباره مذاکرات وین برای احیای برجام بر این اصل است: «تمامی طرف‌های ذی ربط با یک هدف مشابه روبه‌رو هستند و آن بازگشت توافق هسته‌ای به چارچوب توافق شده بدون هرگونه پیوست یا معافیت و اطمینان حاصل کردن از ادامه حیات این توافق می‌باشد».

وزارت خارجه روسیه همچنین با اشاره به برخی گزارش‌ها مبنی بر بن‌بست در مذاکرات وین ادامه داد: «آن‌هایی که ادعا می‌کنند ما در بن‌بست هستیم، اشتباه می‌کنند».

وزارت خارجه روسیه همچنین در خصوص روند مذاکرات فعلی وین توضیح داد: «مهم است که مذاکرات در جریان بر اساس نتایج ۶ دور قبلی است که از آوریل تا ژوئن ۲۰۲۱ انجام گرفت و روسیه تلاش‌های زیادی برای تحقق این امر انجام داده است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا