خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پورشه و مازراتی نه؛یک خودرو، بدون قرعه‌کشی به مردم بدهید

مرتضی رضایی در خبرآنلاین نوشت:

وارد کردن خودروهای چندمیلیاردی توسط فوتبالیست‌ها واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.

از وقتی خبرهای مربوط به وارد کردن خودرو توسط فوتبالیست ها رسانه ای شده اظهار نظرهای مختلفی را دیده و شنیده ام.عمده مردم به خصوص در فضای مجازی از این اتفاق عصبانی هستند و حرف خیلی های شان هم این است:«مگر فوتبال بازی نمی کنند،مگر میلیاردی پول نمی گیرند؟پس این امتیاز ویژه برای این قشر خاص برای چیست؟»

خیلی از مردم عصبانی هستند و این را می شود از پیام هایی که در فضای مجازی ارسال می کنند به راحتی فهمید.به راستی سوال این است؛چرا باید چنین رانتی به افرادی داده شود که شغل شان بازی کردن فوتبال است؟چرا مثلا کشتی گیران و وزنه برداران نه؟ چرا تکواندو کاران و جودوکاران نه؟ مثلا ناهید کیانی که اولین طلای تاریخ ایران در تکواندو را گرفت.یا همین سارا عبدالملکی که حالا ویلچر نشین است و در رشته پاراقایقرانی مدال آسیایی گرفت و جایزه اش یک قوری و کتری بود!

اصلا چرا خیلی دور می رویم.چه اتفاقی می افتد اگر همه مردم سهمیه این چنینی داشته باشند و مثلا هر 5 سال یک بار بتوانند چنین خودروهای لوکسی را وارد کنند؟(از اتاق فرمان اشاره می کنند که نمی شود!)

خب این هم که پیش نرفت و فقط یک گزینه دیگر روی میز می ماند.ببایید به جای امتیاز برای وارد کردن پورشه و مازراتی به مردم،یک خودرو بدون ثبت نام و قرعه کشی به آنها بدهید و پولش و سودش را هم بگیرید.آهان! این هم نمی شود.بی خیال!مبارک تان باشد آقایان.پورشه و مازراتی ها مال شما و سوگولی های‌تان.قشر زیادی از مردم منتظر می مانند تا پولی به حساب‌شان بیاید،وامی به نام شان در بیاید تا شاید بتوانند در سامانه جامع خودرو ثبت نام کنند تا دو – سه سال بعد خودرویی را سوار شوند که مهمترین آپشنی که دارد زه روی در است! مبارک تان باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا