خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فراخوان جذب اسپانسر و مشارکت برای دفتر انصاف

سایت خبری تحلیلی انصاف نیوز برای توسعه و بهبود ادامه‌ی فعالیت به دنبال جذب اسپانسر و مشارکت است.

نیازهای ما در این مقطع از جمله برای ماه‌های پایانی سال جاری، به مکان فعالیت تحریریه است. دفتر انصاف در حال حاضر در حوالی میدان ولیعصر است و در بهمن ماه باید جابجا شود.

در صورتی که امکانی دارید که می‌خواهید آن را با ما شریک شوید با ما در واتساپ به‌شماره‌ی 09036930273 در تماس باشید یا در ساعات اداری با شماره‌ی 02186034071 تماس بگیرید.


درباره‌ی ما | آگهی در انصاف

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. با عرض معذرت شما اگر سیاست سایت را بر مبنای سایت خبری و تحلیلی تا حدودی بی طرف تغییر دهید شاید اسپانسر های زیادی برای تبلیغ به شما مراجعه کنند ولی متاسفانه بیش از اندازه به اپوزیسیون در سایت خودتان میدان می دهید امثال کدیور و ملکیان مهره های سوخته ای هستند که حتی سبرهای افراطی هم دیگر آنها قبول ندارند چرا که در دوران گذشته ثابت شده است این افراد تنها به منافع خودشان فکر می کنند و بس شما اگر کمی با این گونه افراد فاصله بگیرید بطور قطع موسسات زیادتری به سایت شما مراجعه خواهند کرد البته من مخالف درج اظهارات یک من غاز امثال کدیور نیستم ولی آنها به اندازه کافی در بی بی سی و صدای امریکا رسانه دارند و گذاشتن اظهارات آنها در سایت تنها باعث می شود موسساتی که با بخشی از محصولات فکری شما موافق باشند از شما دوری کنند بنظر من حتی موسساتی که صددرصد با شما موفق باشند بخاطر وجه خودشان هم که شده با شما همکاری نخواهند کرد بنظر من مدیریت سایت باید کمی در نوع کار تامل بیشتر کنند در میدان مین نمی توان به راحتی مثل یک گلستان قدم زد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا