خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت‌هایی از انفجار در نطنز

فرماندار نطنز، ۲۱:۴۵: علت انفجار در نطنز در حال بررسی است

ایرنا، ۲۱:۳۲: صدای انفجار مهیب در آسمان بادرود از توابع شهرستان نطنز و در فاصله نزدیک به ۲۰ کیلومتر مجتمع شهید احمدی روشن شنیده شد. یک شاهد عینی شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: مردم بادرود این صدا را به همراه نوری که نشان از انفجار یک شی در آسمان این شهر بود مشاهده کرده‌اند. از جزئیات ماجرا اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

فارس، ۲۱:۴۱: شلیک موشک پدافندی در آسمان منطقه بادرود نطنز با هدف آزمایش واکنش سریع سامانه‌های پدافندی مستقر در منطقه بوده است. در پی شنیده شدن صدای انفجار در آسمان منطقه بادرود نطنز و بر اساس پیگیری فارس از منابع مطلع، این شلیک با هدف آزمایش واکنش سریع سامانه‌های پدافندی مستقر در منطقه و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده تمرینات سامانه‌های پدافندی برای دفاع در برابر تهاجم احتمالی بوده است. این موشک پدافندی با هدایت سایت پدافند هوایی مستقر در منطقه در آسمان منفجر شده است.

ایسنا، ۲۱:۴۵: فرماندار نطنز گفت: صدایی شبیه به انفجار در نطنز به گوش رسیده است که علت این رخداد در حال بررسی است. رمضانعلی فردوسی در گفت‌وگو با ایسنا درباره گزارش‌هایی مبنی بر شنیده‌شدن صدای انفجار در فضای آسمان نطنز، اظهار کرد: صدایی شبیه به انفجار در ساعت ۲۰:۱۵ امشب در نطنز شنیده شده است که علت این انفجار هنوز مشخص نیست و خبر موثقی در این باره نداریم اما مسئولان نظامی و انتظامی در حال بررسی منبع و علت این انفجار هستند. تنها با صراحت می‌توانیم بگویم که خوشبختانه هیچ ضرر مالی و جانی حادث نشده است. بنده در هنگام این رخداد در حال رانندگی بودم و صدایی نشنیدم و نتیجه نهایی بررسی‌ها فردا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا