خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سوال شهره لرستانی: نمایندگان مسافر اسپانیا و هیات ۴۰ نفره‌ی وین چه واکسنی زده‌اند؟

«شهره لرستانی» بازیگر سینما و صداوسیما، پرسیده است که با توجه به قانون اروپا، نمایندگان مجلسی که به اسپانیا رفته‌اند و مذاکره کنندگان احیای برجام آیا واکسن برکت زده‌اند یا چیز دیگر. او به مخالفت اروپا با برکت اشاره کرده است.

به گزارش انصاف نیوز، او در اینستاگرام نوشت:

«با توجه به اینکه اتحادیه‌ی اروپا واکسن برکت را برای ورود به خاکش قبول ندارد، آن نمایندگان مجلس که در اسپانیا به دیدن مسابقه‌ی رئال مادرید رفتند و همچنین ۴۰ نفری که برای مذاکرات احیای برجام به وین سفر کردند، دقیقا چه واکسنی زده‌اند؟ پس ماجرای آن واکسن‌های برکت که جلوی دوربین‌های تلویزیونی می‌زدند، چه بود؟
سوال خوبی است؟»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چه واکسنی ?
    حتی دکتر باقری هم ?!!من که باور نمی کنم که دکتر,امام صادقی, …….خدایا توبه

    5
    1
  2. امیر عبداللهیان وزیر خارجه، گفته که برای اثبات حسن نیتمان، هیات ارشد ما تا مذاکرات بعدی در وین می ماند. از طرفی گفته شده که هیات 40 نفره ایرانی، با خانواده هایشان در یکی از هتل های گرانقیمت وین ساکن شده اند و مطابق برخی برآوردها، روزانه قریب یک میلیارد تومان هزینه اقامت آنهاست. لطفا میان این دو خبر را جمع کنید و پرس و جو کنید که چه ضرورتی داشته که این همه هزینه به جیب بیت المال تحمیل شود؟! آیا آن حسن نیتی که عبداللهیان از آن دم می زند، غیر از این است که بهانه ای شده تا خانواده های هیات گردشگر حالی کنند و در دیار فرنگ خوش بگذرانند؟! آن هم در این اوضاع نابه سامان مردم ایران! چرا غارت بیت المال این قدر عیان شده و با وقاحت و در روز روشن انجام می شود و صدایی از کسی در نمی آید؟! همین هزینه های اضافی که صرف دلخوشی خانواده ی هیات گردشگر می شود، کفاف بخش قابل توجهی از حقوق عقب مانده کارگران معترض معدن را می دهد.

    3
    3
  3. برادر من. چهل نفر در وین نیستند و اکنون تنها چند نفر کارشناس باقیمانده اند تا مقدمات کار را برای تداوم مذاکرات در روز پنجشنبه دنبال کنند. هتل گرانقیمت کوبورگ هم فقط محل برگزاری ملاقاتها و مذاکرات است که هزینه ای برای ما ندارد و دولت اتریش به عنوان میزبان هزینه هایش را متقبل شده است. هتل اقامت کارشناسان همان هتلهای عادی است که روزی حداکثر 80 یورو هزینه اش است و در این شرایط کرونا معمولا بیش از یک هفته وایستی چند روزش را تخفیف می گیری. همین شایعات رو حتی برای شاه هم درست کردید که خاک تو سر خودمان کردید. انگار شاه هر شب روی تخت طلا می خوابد و روزی صد تا جوجه کباب می خورد و هر شب یم میلیون دلار در قمار می بازد و ….

    1
    2
  4. شما که دم از اسلام و حلال وحرام میکنید سر جلسه نماز میخونید و جای قاشق داغ.. جای مهر و سجده های شبانه روزی رو پیشونی …تون نقش بسته چرا خانوادتون رو با پول بیت المال بردین اروپا گردی؟ اینه پیروی از علی که شنع بیت المال با شخی فرق میکرد؟ واکسن زدن نمایشیتون بخوره تو سرتون دیگه کدوم احمقه که حرفهای شمارو باور کنه؟ هر کدوم از مسیولین … بگن ماست سفیده من قسم میخورم دروغ میگه و حتمن ماست سیاهه یا هر رنگی بجز سفید اینقدر که اینا دروغ گفتن.. هنوز دروغهای شاخدارتون برای هواپیمای اوکراین یادمان نرفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا