خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین وضعیت بازداشت‌شده‌های اعتراضات اصفهان

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره بازداشت‌شده‌های اعتراضات اصفهان گفت: برای دستگیرشدگان پرونده تشکیل شده است و همانطور که به مردم وعده داده بودیم، شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به این پرونده‌ها در دادسرای مرکز استان تشکیل دادیم.

به‌گزارش فارس، وی افزود: حساب کشاورزان عزیز که مطالبه به حق دارند و این مطالبه مورد احترام ما نیز هست و ما نیز آن مطالبه را پیگیری می‌کنیم، از برهم زنندگان نظم و امنیت جداست؛ چرا که آنان از این مطالبه کشاورزان سو استفاده کرده و با ایجاد موج، درصدد ایجاد ناامنی بودند و در زمین دشمن و معاندین نظام بازی کردند و گوش به حرف شبکه‌های مجازی و معاندین دادند.

جعفری بیان داشت: قبلا ما به این افراد تذکرات لازم و هشدارهای لازم را داده بودیم و برابر مقررات و قانون با این افراد برخورد خواهیم کرد که در این زمینه پرونده‌ها تشکیل شد که افرادی تحت قرار وثیقه و کفالت بودند که این افراد از امروز با معرفی کفیل و وثیقه آزاد خواهند شد.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: یک تعدادی از افراد نیز که از محرکین اصلی بودند، برای آن‌ها قرار بازداشت موقت صادر شده که این افراد حق اعتراض داشتند و اگر دادگاه اعتراض آن‌ها را نپذیرفته باشد، در بازداشت می‌مانند.

وی در پایان گفت: تمامی مراحل پرونده عیناً طبق قانون انجام خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا