خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پسر معروف تلگرامی از ایران رفت

پسر معروف تلگرامی که چند ماه پیش پس از انتشار گسترده ی عکس هایش با چند دختر توسط پلیس فتا بازداشت شده بود، از ایران رفت.

به گزارش انصاف نیوز، او در ویدیویی که از خود در ترکیه منتشر کرده، گفت:

سلام دوستای خوبم، حالتون چطوره؟ نماز و روزه تون هم قبول درگاه حق انشالله. من «وحید»، 10 روزه به لطف خیلی بی معرفتی خارج شدم. پریشب دوستم آقای «شاهین صمدپور» مجری برنامه ی «شوک» که احتمالا هم همتون دیدید که توی برنامه اش هم رفتم، زنگ زد و گفت وحید! دوشنبه «احسان علیخانی» گفت بیا توی برنامه و از این جور حرفا. گفتم آقای علیخانی خیلی به من لطف داشتند، و این که بگید وحید برای همیشه از ایران رفت. آره، 10 روزه اومدم ترکیه، رفتم «یو.ان»ی شدم [سازمان ملل]، بعد از دو ماه هم مستقیم میرم آمریکا. خیلی خیلی خیلی دوستتون دارم، اون بی معرفتا رو هم دوست داریم. عاشقتونم. مراقب خودتون باشید».

«وحید» بعد از گسترش یکباره ی عکس هایش در شبکه های اجتماعی، ویدیویی از خود گرفته بود و منتشر کرد که تکیه کلام «پلیس فتا حواسش به همه چیز هست»، بهانه ی ساختن جوک های فراوانی در آن مقطع شد.

دابسمش های بسیاری هم با این تکیه کلام او ساخته شده بود. احتمالا ویدیویی او که در آن دخترهای در عکس ها را اقوام نزدیک خوانده بود و می گفت که به خاطر انتشار آنها به پلیس فتا شکایت کرده، با هدف کاهش حساسیت در آن مقطع بود اما پس از آن چند روزی بازداشت شد.

با توجه به بازداشت او در این ماجرا، و به گفته ی خودش مراجعه به «یو ان» که برای پناهندگی به آن مراجعه می شود، احتمال می رود که به صورت غیرقانونی از کشور خارج شده باشد.

جوانان بسیاری در ایران عکس های خود را در اینستاگرام به صورت عمومی منتشر می کنند و بخشی از آنها در چارچوب های رسمی نمی گنجد اما مشخص نیست که چرا عکس های «وحید» چنان گسترشی پیدا کرد و باعث شد که وارد ماجرایی تا به حال ادامه دار شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. چرت میگه. بعد از دو ماه مستقیم میره آمریکا؟ پناهندگی به آمریکا چه از طرف یوو ان چه عادی، ۲ سال طول میکشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا