خرید تور تابستان ایران بوم گردی

در «دیدار خصوصی» چند روز قبل روحانی و رهبری چه گذشت؟

امیر دبیر‌ی‌مهر، پژوهشگر و مدرس علوم سیاسی که سابقه‌ی سردبیری و اجرا در صداوسیمای جمهوری اسلامی را نیز دارد از جزییات دیدار چندی قبل حسن روحانی و رهبری انقلاب نوشت.

به‌گزارش انصاف نیوز، آقای دبیری‌مهر در صفحه‌ی توییتر خود نوشته است:

«‏اخیرا و درپی درخواست حسن ‎روحانی رییس جمهور سابق ایران برای دیدار با ایت الله خامنه ای ‎رهبر جمهوری اسلامی ایران، این دیدار بطور خصوصی انجام شده است.

در این دیدار حسن روحانی درباره عملکرد دولت خود بویژه در ماه‌های پایانی منتهی به تحویل دولت به مقام رهبری گزارش داده ‏است.

اخیرا برخی از نمایندگان مجلس و مقامات دولت سید ابراهیم رییسی از پیش خوری بودجه های دولتی در پنج ماه پایانی دولت روحانی به شدت انتقاد کرده بودند.

‏آخرین دیدار هیات دولت حسن روحانی با مقام رهبری هم با حواشی زیادی مواجه بود که برخی از آن با عنوان دلخوری رهبری از عملکرد حسن روحانی یاد کردند از این رو دیدار اخیر می تواند نوعی دلجویی از رییس جمهور سابق تعبیر شود».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بسم الله الرحمن الرحیم
    دلجویی؟!
    روحانی التماس کرده، مقام معظم رهبری هم یه وقت بهش دادند، حالا این شد دلجویی؟! اون وقت برا چی دقیقا؟ برای۸ سال به گند کشیدن مملکت از وسی دلجویی میکنند؟
    فدای امام خامنه‌ای بشم که ۸ سال این آدم رو تحمل فرمودند.
    هر کی جای حضرت آقا بود دیگه محل به این مردک نمیداد بازم آقا جان لطفشون زیاده

    7
    16
    1. سلام بر شما سید جواد عزیز و سرور من اما بعد شما سید هستی آن طور که خودت نوشته ای و نامت هم نام یکی از ائمه هست اما رفتارت خوارجی و ناصبی.اولا مردک نه و آقای روحانی نهایت آن روحانی ثانیا شما در بیت رهبری کار می کنی که مینویسی روحانی التماس کرده؟؟؟ثالثا مینویسی هشت سال گند زدن به مملکت یعنی هشت سال کسی فقط خراب کرده و این همه مردم عزیز ایران نعوذ بالله درک نکرده اند و فقط شما!فهمیده اید؟نقد به هر کسی وارد است به رهبری هم همینطور به رییس جمهور سابق هم همین طور.اکثریت هم اگر به ایشان رای داده اند حتما دلیل بر حق بودن ایشان نیست اما یکطرفه به قاضی رفتن شما و تهمت و توهین امریست که از انسان انتظار نمی رود بزرگترین فضیلت گفتن حق است حتی اگر به ضرر فرد باشد خداوند اعظم حافظ و نگهدار عالم هستی باشد.

      11
      4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا