خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش رئیس صداوسیما به انتقادات از گفت‌وگوی تلویزیونی رئیسی

پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما درباره انتقادهای مطرح‌شده به شیوه گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس دولت سیزدهم و اینکه آیا بنا دارید گفت و گو ها را صریح تر و چالشی تر کنید؟ گفت: امیدواریم در گفت و گوهای آینده نهاد رسانه ای دولت و نهاد رسانه ای ریاست جمهوری با همکاری صداوسیما بتوانند نقش سازنده تری را در رساندن صدای مردم و مطالبه از مسئولین و مصاحبه منصفانه مطالبه گرانه از مقامات عالی در کشور ایفا کنند.

به گزارش فارس، جبلی در حاشیه دیدار صمیمانه رییس رسانه ملی با نمایندگان تشکل های دانشجویی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا صداوسیما برنامه ای برای تهیه برنامه های صریح گفت و گو محور دارد؟ گفت: ما برنامه گفت و گو محوری را طراحی خواهیم کرد که محوریت آن انتقاد از صداوسیما باشد. چون ما به نقدهای منصفانه همراه با ارائه راه حل نیاز داریم.

وی ادامه داد: این نقدها به ما کمک می کند به صورت شفاف، دقیق، منصفانه و همراه با ارائه راه حل به عملکرد رسانه ملی بپردازیم و ان شا الله در سازمان صداوسیما برنامه ای برای شنیدن این راه حل ها خواهیم داشت.

وی درباره انتقادهای وارده به شیوه گفت و گوی رییس جمهور با مردم و اینکه آیا بنا دارید گفت و گو ها را صریح تر و چالشی تر کنید؟ اظهارداشت: امیدواریم در گفت و گوهای آینده نهاد رسانه ای دولت و نهاد رسانه ای ریاست جمهوری با همکاری صداوسیما بتوانند نقش سازنده تری را در رساندن صدای مردم و مطالبه از مسئولین و مصاحبه منصفانه مطالبه گرانه از مقامات عالی در کشور ایفا کنند.

وی در ادامه درباره نقش رادیو در رسانه ملی گفت: نقش رادیو‌ آنقدر مهم است که رسانه ای که توانست فتنه سامانه های سوخت را خنثی کند رادیو بود. رادیو رسانه صمیمی گرم و همراه با مردمی است که در بیشتر مواقع به تنهایی می تواند مدیریت بسیاری از چالش ها و مدیریت فرهنگی را به عهده بگیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا