خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیحات کرباسچی درباره‌ی کارخانه‌ی «رشت الکرتیک»

غلامحسین کرباسچی گفت: سازمان بازرسی تاکنون چندین بار به مسئله کارخانه رشت الکتریک ورود کرده و دو بار هم گزارشی را در این مورد تنظیم کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به حاشیه‌های مطرح شده در مورد کارخانه «رشت الکتریک»، اظهار کرد: نکته مبهمی در مورد زمین رشت الکتریک وجود ندارد، زیرا در زمانی که چنین ابهامی مطرح شد سازمان بازرسی به مسئله ورود کرد و طبق بررسی‌ها، ادعاها و ابهامات مطرح شده در این زمینه را رد کرد.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی بیان کرد: روند کار واگذاری زمین به صورت مزایده و قانونی انجام شده است.

وی با بیان اینکه کسانی که چنین ادعاهایی را مطرح می‌کنند، مانع اصلی خرج زمین برای احیای دوباره کارخانه بودند؛ تصریح کرد: طبق قانون و ماده 7 مربوط به نوسازی صنایع، این زمین باید تاکنون فروخته می‌شد تا کارخانه دوباره احیا شود.

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی هم‌چنین ادامه داد: سازمان بازرسی تاکنون چندین بار به این مسئله ورود و دوبار گزارشی را هم در این مورد تنظیم کرده است.

کرباسچی خاطرنشان کرد: این ماجرا در زمان رئیس جمهور پیشین (احمدی‌نژاد) به دادگاه انقلاب کشیده شد و من حکم این دادگاه را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌ام که محتوای آن کاملا روشن و مشخص است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا