خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازار دلار امروز: ادعای دلال‌ها رد شد

دلالان ارزی حضور کمتری نسبت به روز گذشته در میدان فردوسی دارند اگرچه تعداد آنها نسبت به روز گذشته نصف شده ولی هیجان خرید دلار در بین آنها همچنان زیاد است و مثل روز گذشته اول از مشتری خودشان این سوال را می‌پرسیدند: «چند دلار داری؟» ادعای کاهش قیمت دلار در روز گذشته توسط چند دلال مطرح شد ولی در مدت زمان حضور خبرنگار انصاف نیوز در خیابان فردوسی دلار با همان قیمت چهارشنبه معامله می‌شد.

به گزارش انصاف نیوز، امروز،18 اردیبهشت در آخرین روز هفته قیمت دلار در تابلو صرافی‌ها بین 15900 تا 16150 تومان نوسان دارد و برخی از صرافی‌های تابلوی قیمت خود را خاموش کرده‌اند. قیمت فروش دلار آبی در بین دلالان منطقه از 16180 تا 16250 تومان نوسان دارد. قیمت دلار سفید هم 50 تومان و در بخری از موارد تا 100 تومان ارزانتر بود.

رغبت خرید دلار مثل روز گذشته در بین دلالان ارزی بسیار زیاد است و آنها می‌خواهند به هر نحوی دلار را از مشتری‌ها بخرند. قیمت خرید پیشنهادی دلار آبی بین 15980 تا 16150نوسان دارد و در صورت منصرف شدن مشتری با شنیدن این قیمت‌ها، حاضر به شنیدن قیمت پیشنهادی مشتری‌ها هستند. برخی دلالان هم برای راضی کردن مشتری مسافت زیادی را همراه با آنها می‌رفتند تا دلار بخرند.

دو دلال در چهارراه استانبول می‌گویند: «امروز نه دلاری خریدیم و نه فروختیم. اما توصیه می‌کنیم امروز بهترین زمان فروش است. اگر امروز دلارهای خودت را بفروشی، سود می‌کنی.»

بیشتر دلال‌ها در پاسخ به زمان مناسب فروش دلار می‌گویند: «پیش‌بینی کردن خیلی سخت است و نمی‌توان گفت که چه اتفاقی خواهد افتاد. امروز بهترین زمان برای فروش دلار است. شاید هفته دیگر قیمت‌ها کمتر شود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا