خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آذری جهرمی به دولت رئیسی: انصاف داشته باشید

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات، با اشاره به اظهارات برخی چهره‌های دولت ابراهیم رئیسی درباره‌ی برنامه‌ی فضایی کشور، از عملکرد دولت روحانی دفاع کرد و از آنها خواست که در اظهارنظرها انصاف را رعایت کنند.

به گزارش انصاف نیوز، آقای جهرمی در یادداشتی تلگرامی نوشت:

مدتهاست دیگر اخبار رسمی را جدی پیگیری نمی‌کنم، اما دیشب تصویر دو توییت از چهره‌های رسمی و رسانه‌ای دولت سیزدهم، توسط یکی از وزرای سابق، برایم ارسال شد، که محتوای آن این بود که:

«رییس جمهور از دستاوردهای فضایی بازدید کرد، این دستاوردها امیدوارکننده بود و دولت سیزدهم هم با تشکیل شورای عالی فضایی به تعطیلی ده ساله برنامه فضایی خاتمه خواهد داد».

اما یک سوال ساده:

۱. اگر برنامه فضایی تعطیل بود، رییس جمهور از چه چیزی بازدید کرد که امیدوارکننده بود؟ آن ۶ ماهواره آماده پرتاب و خود ماهواره‌بر سیمرغ و ذوالجناح که بازدید شد و امیدواری ایجاد کرد؛ در کدام دولت طراحی و ساخته شد؟ قراردادهای خارجی خرید ماهواره‌های GEO و LEO ایران در چه زمانی منعقد و با همه دشواری‌های مالی، پرداختها انجام شد؟

عزیزان!
تلاش شما برای توسعه‌ی صنعت مهم فضایی قابل تقدیر است، اما به فرمایش امیرالمومنین(ع): «انصاف ورزیدن، زینت و زیور فرمانروایی و حکومت است.»

در فرصت مناسبی در این باره مفصل خواهم نوشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا