خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح هیات نظارت دانشگاه رجایی: آماده‌ایم

دبیر هیات نظارت دانشگاه شهید رجایی در توضیحی درباره‌ی خبر برگزار نشدن سخنرانی ابراهیم اصغرزاده در این دانشگاه [لینک]، اعلام کرد که این اتفاق به دلیل کمبود زمان برای دریافت استعلام و هماهنگی بوده ولی با توجه به تایید این هیات برای اصل انجام این سخنرانی، تشکل متقاضی می تواند برای انجام آن در روزهای آینده پیگیری کند.

متن ارسالی «روشن احمدی» در پی می‌آید:

پایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز، با سلام و احترام، پیرو شبهه‌ی ایجاد شده در خصوص لغو سخنرانی جناب آقای ابراهیم اصغرزاده در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به اطلاع می رساند درخواستی به صورتی شفاهی از طرف مجمع اسلامی دانشجویان مبنی بر دعوت از آقای اصغرزاده در روز دوشنبه مورخ 18 / 2 / 96 مطرح و از آنجا که بر اساس برنامه‌ی پیش بینی شده جلسه ‌ این هیات برگزار می‌شد درخواست مذکور نیز در دستور کار قرار گرفته و مورد تایید اعضا قرار گرفت. لیکن از آنجا که برگزاری مراسم و سخنرانی ها صرفا با تایید و تصویب این هیات نبوده و نیاز به طی تشریفات و اخذ استعلامات دیگر نیز می باشد، امکان اجرای برنامه برای روز سه شنبه 19 / 2 میسر نشد.

لذا جهت تنویر افکار عمومی به استحضار می رساند مصوبه ی مذکور به قوت خود باقی بوده و امکان برگزاری سخنرانی در روزهای آتی بنا بر درخواست و اعلام مجمع اسلامی دانشجویان میسر خواهد بود.

در خاتمه خاطرنشان می گردد هیات نظارت دانشگاه با درک ضرورت مشارکت آحاد جامعه در واقعه ی مهم و سرنوشت ساز انتخابات همواره با رعایت موازین قانونی، فضای لازم را جهت بیان دیدگاه های متفاوت معمول داشته است.

و من الله توفیق، روشن احمدی، دبیر هیات نظارت دانشگاه

حراست اجازه حضور «اصغرزاده» در دانشگاه را نداد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا